حمله موشکی به پایگاه آمریکایی کونیکو!

کدخبر: ۶۲۲۳۷۴
اقتصادنیوز : منابع خبری امروز دوشنبه از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی کونیکو واقع در استان دیرالزور سوریه خبر دادند.
حمله موشکی به پایگاه آمریکایی کونیکو!

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقر نظامیان آمریکایی در میدان گازی کونیکو سوریه امروز (دوشنبه) هدف موجی از حملات موشکی قرار گرفت. به گزارش رسانه‌ها، بر اثر این حمله ستونی از دود برخاسته است‌.

حمله به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در منطقه، از زمان حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده است.

پیشتر در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر) مقاومت فلسطین به رهبری حماس عملیات منحصربفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد.

خبر مرتبط
حمله پهپادی مقاومت عراق به 2 پایگاه مهم آمریکا در سوریه

اقتصادنیوز: در بیانیه مقاومت اسلامی عراق امروز یکشنبه آمده است که با پهپاد به دو پایگاه نیروهای آمریکایی در میدان نفتی العمر و روستای الخضرا در عمق سوریه حمله کرده است.

مقاومت اسلامی عراق نیز در مقابل جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین ساکت ننشست و از هفدهم اکتبر پشتیبانی خود از ملت و مقاومت فلسطین را با هدف قرار دادن چند پایگاه اشغالگران آمریکا در عراق و سوریه آغاز کرد و به دیگر جبهه‌های داغ علیه رژیم اشغالگر و آمریکا ملحق شد تا جبهه جدیدی علیه دشمن آمریکایی – صهیونیستی در منطقه گشوده و دشمن بیش از پیش سردرگم شود.

این عملیات و حملات به مواضع واشنگتن روز به روز تشدید شد و مقاومت اسلامی عراق به‌ویژه در چند روز اخیر حملات خود به مواضع غیرقانونی آمریکا در منطقه را به شکل بی‌سابقه‌ای تشدید کرده و حملات متعددی را به پایگاه‌های آن به‌ویژه در سوریه انجام داده‌ است. رزمندگان عراقی همچنین علی‌رغم بعد مسافت، مواضع رژیم صهیونیستی را از حملات دلیرانه خود بی‌نصیب نگذاشتند و اهدافی را در بندر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، تا زمان توقف تجاوزات به غزه، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید