فوری/ چهارمین اطلاعیه سپاه درباره عملیات موشکی علیه مقر موساد در عراق و سوریه/ 24 موشک بالستیک به هدف خورد

کدخبر: ۶۲۲۵۹۵
اقتصادنیوز: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمین اطلاعیه، جزئیات بیشتری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق منتشر کرد.
فوری/ چهارمین اطلاعیه سپاه درباره عملیات موشکی علیه مقر موساد در عراق و سوریه/ 24 موشک بالستیک به هدف خورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۴ خود جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد.

در اطلاعیه شماره ۴ از شلیک ۲۴ فروند موشک به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه خبر داده شد.

متن اطلاعیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گرانقدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی بویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی؛ با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایتکار، فرزندان مومن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب گذشته ( سه شنبه ) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به ویژه گروهک تروریستی داعش را با موفقیت کامل انجام دادند.

طی این عملیات اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:

۱/  تعداد ۴ فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه

۲/ تعداد ۴ فروند موشک از غرب و نیز تعداد ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق

۳/  تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه

به ملت مقتدر و سربلند ایران اسلامی بار دیگر اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان میهن عزیزمان ادامه خواهد داشت.

" و ماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم"

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید