گزارش تصویری از تخریب مقر موساد با موشک‌های بالستیک سپاه + فیلم

کدخبر: ۶۲۲۵۹۷
اقتصادنیوز : رسانه‌ها، تصاویر و ویدئوهایی از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای تروریست‌ها در ادلب سوریه را منتشر کردند.
گزارش تصویری از تخریب مقر  موساد با موشک‌های بالستیک سپاه + فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رسانه‌های معارض سوری روز سه‌شنبه خبر داده‌اند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی بامداد سه‌شنبه خود، حومه شهر «کفرتخاریم» در ادلب را هدف قرار داده است.

شبکه المیادین بامداد امروز به نقل از منابع محلی گزارش داد سپاه پاسداران به مناطق تحت اشغال تروریست‌های «هیئه تحریر الشام» یا همان «جبهه النصره» سابق در استان ادلب سوریه حمله کرده است.

خبر مرتبط
واکنش رسانه‌های جهان به حمله موشکی ایران به کردستان عراق

اقتصادنیوز :پس از حمله موشکی سپاه پاسداران ایران به مقر تروریستی متعلق به اسرائیل در شمال عراق و مواضع داعش در سوریه، رسانه‌های متعددی در جهان اخبار مربوط به این رویداد را منعکس کردند.

منابع المیادین می‌گویند موشک‌های ایرانی مقرهای «حزب اسلامی ترکستانی» در ادلب را هدف قرار داده‌اند. این حملات به کمپ‌های آموزشی، پشتیبانی لجستیکی و یک مقر پزشکی این گروه تروریستی انجام شده است.

منابع المیادین همچنین خبر داده‌اند منطقه‌ای که هدف قرار گرفته، جایی بوده که «داعش خراسان» در آنجا آموزش دیده‌ و سپس توسط آمریکایی‌ها به افغانستان و پس از آن به مرزهای ایران برای اقدامات تروریستی منتقل شده بودند.

این منابع گفته‌اند موشک‌های استفاده‌شده، موشک‌های نقطه‌زن بالستیک بوده‌اند که مقرهای اصلی حزب ترکستانی را منهدم کرده‌اند.

شبکه معارض «شام» هدف قرار گرفتن یک مرکز پزشکی در نزدیکی شهرک تالیتا در حومه شهر کفرتخاریم در غرب ادلب را تایید و به نقل از شاهدان عینی گزارش کرده در مناطق شمالی سوریه نیز انفجارهایی قوی به وقوع پیوسته است.

62884659

 

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام صورت گرفته، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

کنعانی گفت: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری های مشترک منطقه ای و بین المللی مصمم است.

62884657

62884657 (1)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید