حمله راکتی به یگان پیاده نظام اسرائیل در خان یونس/ شکار یک نفربر در جبالیا

کدخبر: ۶۲۲۸۴۳
اقتصادنیوز : گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از حمله به یک یگان پیاده نظام ارتش اسرائیل و انهدام یک نفربر این رژیم در دو محور شهر خانیونس در جنوب و اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
 حمله راکتی به یگان پیاده نظام اسرائیل در خان یونس/ شکار یک نفربر در جبالیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که با راکت یک یگان نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «البطن السمین» در جنوب شهر خانیونس هدف قرار داده و با آنها وارد درگیری‌ شدیدی شده است.

فلسطین المحتلة: کتائب القسام: استهداف قوة صهیونیة راجلة بقذیفة مضادة للأفراد والاشتباک معها بالأسلحة الرشاشة فی منطقة البطن السمین جنوب مدینة خان یونس گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که با راکت «الیاسین ۱۰۵» نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
اسرائیل دست به دامن هوش مصنوعی شد

اقتصادنیوز:اسرائیل پس از شکست در ترویج روایت وارونه خود از جنگ علیه نوار غزه در افکارعمومی جهان، دست به دامن فناوری هوش مصنوعی شد.

گردان های شهید عزالدین القسام پیش از ظهر امروز نیز اعلام کرده بود با راکت «الیاسین ۱۰۵» یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و یک بلدوزر نظامی از نوع «D۹» را در منطقه «البطن السمین» در جنوب شهر خانیونس هدف قرار داده است.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه درحالی به صد و سومین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲ ) به ۲۴ هزار و ۴۴۸ نفر و شمار زخمی ها نیز به ۶۱ هزار و ۵۰۴ نفر افزایش یافته است.​

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید