پیشنهاد فوری فرماندهان ارتش اسرائیل درباره آتش بس/ هراس تل آویو از جنوب لبنان

کدخبر: ۶۲۳۵۶۹
اقتصادنیوز : جمعی از فرماندهان ارتش اسرائیل پیشنهاد کرده اند که در جبهه شمالی اراضی اشغالی، آتش بس دو روزه با لبنان برقرار شود.
پیشنهاد فوری فرماندهان ارتش اسرائیل درباره آتش بس/ هراس تل آویو از جنوب لبنان

 به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر  ، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز یکشنبه در گزارشی از پیشنهاد فرماندهان نظامی صهیونیست در ارتباط با جنگ دایر میان ارتش رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در مرزهای شمالی اراضی اشغالی، خبر داد.

بنابراین گزارش، شماری از فرماندهان ارتش اسرائیل پیشنهاد کرده اند که یک آتش بس دو روزه در جبهه شمالی با حزب الله، اجرایی شود و در صورتی که این آتش بس موقت نقض شود، جنوب لبنان به شدت مورد تهاجم ارتش اسرائیل قرار گیرد.

خبر مرتبط
پهپاد جاسوسی اسرائیل سرنگون شد

اقتصادنیوز : گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه خبر داد.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی طرح این پیشنهاد به عدم تحقق اهداف جنگ غزه باز می‌گردد و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی با این اقدام، می‌خواهند تمرکز کامل نظامیان خود را بر جنگ غزه و تحقق دستاوردی حداقلی قرار دهند.

از سوی دیگر، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسرائیل شیوه جنگی خود در غزه را تغییر داده و وارد مرحله حملات متمرکز (هدفمند) در عملیات‌هایش در این باریکه شده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید