خط و نشان حزب‌الله برای سربازان آمریکایی در عراق/ به حملات دردناک علیه‌ اشغالگران ادامه می‌دهیم

کدخبر: ۶۲۴۳۴۹
 اقتصادنیوز: کتائب حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به حملات دردناک علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی ادامه خواهند داد.
خط و نشان حزب‌الله برای سربازان آمریکایی در عراق/ به حملات دردناک علیه‌ اشغالگران ادامه می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا المیادین گزارش داد که کتائب حزب الله عراق اعلام کرد، ادامه لجبازی آمریکا در حمله به پایگاه‌های الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی، نیازمند تغییر معادله بازدارندگی بوده که با توسعه دامنه پاسخ مقاومت از پایگاه‌های نظامی نیروهای اشغالگر به منافعش در عراق و منطقه توسعه می‌یابد.

حزب الله عراق افزود: دشمن آمریکایی با بمباران مقر الحشد الشعبی در جرف النصر، القائم و طریبیل جنایت دیگری مرتکب و منجر به شهادت یک تن و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

این گروه عراقی اضافه کرد: مقاومت تا زمانی که نیروهای اشغالگر آمریکایی از خاک عراق و منطقه شکست نخورند، علاوه بر حمایت و پشتیبانی از غزه و سرزمین اشغالی فلسطین، به حملات دردناک خود علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی ادامه خواهد داد.

رسانه‌های عراقی بامداد چهارشنبه گزارش داده بودند که ارتش تروریستی آمریکا نیمه شب گذشته به مقرهای الحشد الشعبی در منطقه جرف النصر در استان بابل و شهر القائم در مرز عراق با سوریه حمله کرد که در جریان آن دست‌کم دو نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پیش، دولت عراق در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله ارتش تروریستی آمریکا به مقرهای سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که به منظور حمایت از حاکمیت عراق در سطح بین المللی از واشنگتن شکایت می‌کند.

پیش از این نیز قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق ضمن محکوم کردن حمله ارتش آمریکا به مقرهای الحشد الشعبی، آن را نقض آشکار حاکمیت کشورش دانست.

دولت عراق همچنین از تشکیل کمیته‌ای به ریاست مشاور امنیت ملی خود برای جمع آوری شواهد و مدارک و به منظور حمایت از موضع عراق در سطح بین المللی درخصوص شکایت خود علیه واشنگتن خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید