امام جمعه ساری:

ارواح شهدا و قلب امام زمان منتظر هستند مردم با حضور خود در انتخابات، حماسه ملی ماندگار داشته باشند

کدخبر: ۶۲۴۵۷۰
اقتصادنیوز: امام جمعه ساری با اشاره به انتخابات گفت: دشمنان سعی می‌کنند بازار انتخابات تحریم و کساد شود ولی ارواح شهیدان، مؤمنان و قلب نازنین امام زمان (عج) منتظر هستند مردم با حضور خود حماسه ملی ماندگار داشته باشند تا ایران قوی را شکل دهند.
ارواح شهدا و قلب امام زمان منتظر هستند مردم با حضور خود در انتخابات، حماسه ملی ماندگار داشته باشند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمن تلاش می کند بازار انتخابات را کساد کند، گفت: مردم با حضور گسترده حماسه ماندگار خلق می کنند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی خجسته میلاد حضرت امام علی علیه السلام را تبریک و تهنیت گفت و افزود: عنوان و سرلوحه عمل یک مؤمن خوب و محبت حضرت علی علیه السلام است.

خبر مرتبط
تمام دستاورد‌های نظام و هر حرکتی که دولت انجام می‌دهد را باید به مردم نشان دهیم

اقتصادنیوز: امام جمعه اهواز گفت: عمده کوچه‌ها و پس کوچه‌های اهواز در حال آسفالت است. این‌ها باید در فضای مجازی و صداوسیما مطرح شوند. تمام دستاورد‌های نظام و هر حرکتی که دولت انجام می‌دهد باید آن را به مردم نشان دهیم و فقط سفره ضیق و گرانی را نبینیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام زندگی باید بر محور محبت اهل بیت استوار باشد، ادامه داد: متأسفانه نامه عمل برخی‌ها حب شیطان و آمریکا و غرب است.

وی با اشاره به آغاز مراسم اعتکاف در ۳۳۳ مسجد شمار معتکفان را بیش از ۱۵ هزار نفر ذکر کرد و گفت: اقبال از مراسم اعتکاف مایه شکر است و خداوند دل‌ها را به این آئین معنوی جذب کرده است.

آیت الله محمدی لائینی از معتکفان و دست اندارکاران نظیر تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و بانیان مراسم اعتکاف تقدیر کرد و با اشاره به سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) افزود: حضرت زینب (س) نیز حسینی دیگر بودند و در مسیر آزادی و حق نقش بسزایی داشته است.

امام جمعه ساری با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل گفت: مردم آمل در این حماسه درخشیدند و به خوبی در مقابل دشمنانی که از ماه‌ها قبل، جنگل‌ها را لانه فساد کردند، ایستادند.

 

منابع طبیعی به قانون تمکین کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تذکرات هفته قبل درباره منابع طبیعی گفت: با توجه به نظریه فقهی شورای نگبان مبنی بر تصویب مالکیت اراضی کشاورزی قبل از سال ۶۵، قانونگذار نیز مبنای مالکیت اراضی کشاورزی را قبل از این تاریخ پذیرفته و به رسمیت شمرده است اما منابع طبیعی به استناد قانون ملی شدن جنگل‌ها عمل می‌کند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد و لازم این به اجرای قانون تمکین کند.

وی با اشاره به درپیش بودن دهه فجر خواستار برپایی جشن‌های این ایام به صورت مردمی شد و گفت: آنچه دشمنان را ناامید می‌کند این است که مردم این جشن‌ها را باشکوه برگزار کنند و باید راهپیمایی باشکوهی در ۲۲ بهمن خلق شود.

خبر مرتبط
ردصلاحیت برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند

اقتصادنیوز: امام جمعه کرج گفت: عده‌ای القا می‌کنند که اگر فلان شخص تأیید نشود مشارکت در انتخابات کاهش می‌یابد، بر خلاف تصور آن‌ها تأیید نشدن برخی افراد امید آفرین است و شور انتخاباتی ایجاد می‌کند.

آیت الله لائینی با انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی می‌کنند بازار انتخابات تحریم و کساد شود ولی ارواح شهیدان، مؤمنان و قلب نازنین امام زمان (عج) منتظر هستند مردم با حضور خود حماسه ملی ماندگار داشته باشند تا ایران قوی را شکل دهند.

آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم غاصب در جنگ و نبرد با مردم مظلوم فلسطین گفت: آمریکا مسؤول تشدید تنش‌ها و جنایات‌ها است و باید تاوان جنگ افروزی‌های خود را بپردازد.

امام جمعه ساری با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: حاضریم آنچه در توان ما است برای مظلومان عالم انجام دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نفوذ خزنده رقبای واشنگتن در صنعا

      اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در دریای سرخ ادامه دارد، مقام های چین و روسیه با انصار الله دیدار داشتند؛ دیدارهایی که…

    کارگزاری مفید