اختلافات در اسرائیل بالا گرفت / نتانیاهو به دست و پای وزیران کابینه‌اش افتاد

کدخبر: ۶۲۵۹۵۴
اقتصادنیوز: در پی بالا گرفتن اختلافات در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم از وزیران کابینه خود خواست کابینه را ترک نکنند.
اختلافات در اسرائیل بالا گرفت / نتانیاهو به دست و پای وزیران کابینه‌اش افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، با ادامه اختلافات در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی پیرامون جنگ غزه و تهدید برخی از وزیران رژیم صهیونیستی برای ترک کابینه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه از وزیران کابینه خود خواست کابینه را ترک نکنند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم از وزیران خود خواسته کابینه را ترک نکنند چرا که این اقدام به اتحاد رژیم صهیونیستی آسیب می‌زند.

خبر مرتبط
فوری / حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در رویسات العلم هدف قرار داد.



پیشتر روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام صهیونیست مخالف نتانیاهو نوشت اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در صورتی که نتانیاهو در نوار غزه حکومت نظامی اعلام کند یا توافق تبادل اسرا را به دلیل ملاحظات سیاسی رد کند، استعفا خواهند کرد.

دهها تن از خانواده‌های اسرای صهیونیستی تظاهرات کرده و خواهان انعقاد توافقی برای تبادل همه اسرای صهیونیستی شدند و حزب «اردوگاه ملی» به رهبری بنی گانتس اعلام کرد در صورت مخالفت نتانیاهو با توافق تبادل اسرا به دلیل ملاحظات سیاسی یا اعلام حکومت نظامی در غزه از کابینه کنار خواهد رفت‌.

در همین راستا، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و در پی آن کابینه کوچک این رژیم در امور امنیتی به منظور بررسی توافق تبادل اسرا تشکیل جلسه دادند.

یک منبع صهیونیستی گفت کابینه جنگ رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ حماس به پیشنهاد نشست پاریس درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی است.
خبر مرتبط
شلیک موشک از یمن به سمت اراضی اشغالی

اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیلی از شلیک موشک از یمن به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.



پیشنهاد نشست پاریس برای آتش‌بس مطرح شده شامل ۳ مرحله است؛ در مرحله اول غیرنظامیان اعم از زنان، کودکان، افراد پیر و بیماران آزاد می‌شوند. در مرحله دوم تمامی نیروهای نظامی آزاد می‌شوند. در مرحله سوم نیز اجساد کشته‌ها تحویل داده می‌شوند.

نتانیاهو در جلسه کابینه کوچک امنیتی گفت تا زمان به اصطلاح نابودی حماس به جنگ در غزه ادامه می‌دهد. او تاکید کرد توافقی که شامل آزادی هزاران اسیر فلسطینی باشد را نخواهد پذیرفت. نتانیاهو همچنین گفت با عقب‌ نشینی ارتش از غزه مخالف است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی