جزئیات تازه از حمله آمریکا به مواضع غیرنظامیان در سوریه

کدخبر: ۶۲۶۰۹۲
اقتصادنیوز : ​شبکه المیادین به جزییات حمله بامداد امروز اشغالگران آمریکایی علیه مواضعی در شرق سوریه اشاره کرد.
جزئیات تازه از حمله آمریکا به مواضع غیرنظامیان در سوریه

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، خبرنگار شبکه المیادین در حلب گزارش داد: حمله بامداد امروز آمریکا علیه سوریه ۴۰ دقیقه به طول انجامید و با استفاده از جنگنده‌ها و چند بمب افکن صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: آمریکا در این حمله خود نزدیک به ۲۰ منطقه در دیرالزور، الهرابش، شهر المیادین و البوکمال در شرق سوریه را هدف قرار داد.

خبر مرتبط
واکنش تند وزارت دفاع سوریه به حمله آمریکا

اقتصادنیوز : وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در واکنش به تجاوزات بامداد امروز (شنبه) آمریکا به مناطقی در شرق این کشور این حملات را محکوم و آنها را نشانه‌ای دیگر بر همدستی واشنگتن با گروه تروریستی داعش و تلاش برای احیای دوباره آن دانست.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد: اکثر منطقه‌هایی که هدف حمله بامداد امروز اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه قرار گرفته اند از قبل تخلیه شده بودند. این حمله آمریکایی‌ها تأسیسات غیرنظامی از جمله انبارهای مواد غذایی، نانوایی‌ها و کتابخانه ها را هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین در بغداد نیز گزارش داد: شهروندان ساکن شهر القائم عراق شب سختی را در سایه حمله‌های آمریکایی‌ها گذراندند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حمله‌های تجاوزکارانه غیرنظامیان عراقی متحمل خسارت‌های زیادی شده اند.

گفتنی است که ستاد فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز حمله‌هایی را به مواضع کشورهای عراق و سوریه انجام داده است.

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد که به بیش از ۸۵ نقطه در خاک عراق و سوریه حمله کرده است.

ارتش آمریکا اعلام کرد: در حمله به این مواضع از چندین هواپیما از حمله بمب‌افکن‌های دوربرد که از ایالات متحده پرواز کرده‌اند استفاده شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید