صحنه تکان دهنده از اعدام میدانی یک فلسطینی در غزه

کدخبر: ۶۲۶۲۶۷
اقتصادنیوز : منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ویدئوی دردناکی را از اعدام میدانی یک شهروند فلسطینی در غزه توسط تک تیراندازان اسرائیل منتشر کردند.
 صحنه تکان دهنده از اعدام میدانی یک فلسطینی در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سازمان حقوق بشر«اروپا – مدیترانه» اعلام کرد که تیم این سازمان در غزه صحنه‌ای دردناک از اعدام میدانی یک فلسطینی را ثبت کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، این سازمان اعلام کرد: این غیرنظامی فلسطینی توسط یک تک‌تیرانداز اسرائیلی هدف قرار گرفته شده و آثار گلوله در پشت وی دیده می‌شود.

خبر مرتبط
حمله‌های هوایی اسرائیل به مناطق مسکونی غزه

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه تاسیسات غیرنظامی این باریکه را هدف حمله‌های وحشیانه خود قرار دادند.

این سازمان همچنین ویدئویی را منتشر کرده است که پیکر بی‌جان رها شده وی در خیابان را درحالی نشان می‌دهد که ۲ گربه بر روی آن نشسته‌اند و به نظر می‌رسد که در زمان هدف قرار گرفتن سوار بر دوچرخه‌اش بوده است.

رامی عبدو» مدیر سازمان حقوق بشر اروپا – مدیترانه در پیامی در ایکس در این باره نوشت: این ویدئو اعدام یک غیرنظامی را به تصویر می‌کشد که در حال جستجوی غذا در نزدیکی استادیوم فلسطین بود.

وی افزود: هر روز تک تیراندازان اسرائیلی مستقر در پشت بام‌ها ده‌ها غیرنظامی را می‌کشند و حرکت آمبولانس‌ها را محدود می‌کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌ نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت گرفته و بیش از ۲۷ هزار شهید و ۶۶ هزار مجروح برجای گذاشته است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی