ترور نافرجام یک نامزد انتخاباتی در پاکستان

کدخبر: ۶۲۶۶۷۹
اقتصادنیوز : درپی تازه‌ترین حوادث مسلحانه علیه چهره‌های سیاسی و احزاب پاکستان در فاصله دو روز مانده به انتخابات عمومی این کشور یک نامزد انتخاباتی هدف سوء قصد قرار گرفت و چند حمله به دفاتر احزاب نیز در مناطق مختلف پاکستان صورت‌ گرفت.
 ترور نافرجام یک نامزد انتخاباتی در پاکستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، نامزد انتخاباتی حزب مردم "سید ذوالفقار شاه" در حین برگزاری اجتماع هواداران خود در شهر میرپور خاص واقع در جنوب این‌ کشور هدف حمله مهاجمان ناشناس قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

روزهای اخیر نامزدهای انتخاباتی حزب مردم در شهرهای ایالت بلوچستان پاکستان نیز هدف چند فقره سوء قصد قرار گرفته که یا زخمی و یا جان سالم بدر بردند.

خبر مرتبط
فوری/ وقوع حمله تروریستی در پاکستان/ چند نفر کشته شدند؟+ جزییات

اقتصادنیوز: پلیس پاکستان اعلام کرد: حمله روز دوشنبه در ساعت ۳ بامداد به وقت محلی زمانی رخ داد که شبه‌نظامیان ابتدا نگهبان‌ها را با استفاده از تک‌تیراندازها هدف قرار دادند و سپس وارد ایستگاه پلیس شدند.

ستاد انتخاباتی احزاب پاکستانی از جمله حزب مردم در جنوب این کشور و حزب ملی عوام در ایالت خیبرپختونخوا هدف حمله مهاجمان ناشناس و یا انفجار بمب قرار گرفت. این درحالی است که مردم‌ پاکستان روز پنجشنبه این هفته به پای صندوق‌های رای می روند اما تهدیدات فزاینده امنیتی و افزایش اقدامات تروریستی موجب نگرانی شدید دولتمردان این کشور شده است.

کمیسیون انتخابات پاکستان امروز اعلام کرد که علیرغم چالش‌های مختلف فرایند برگزاری انتخابات عمومی به پایان رسیده و از هیچ تلاشی برای انعقاد آرام و آزادانه انتخابات دریغ نخواهد شد.

از زمان آغاز رسمی کارزارهای انتخاباتی در پاکستان چندین نامزد انتخاباتی وابسته به احزاب مختلف از جمله جنبش عدالت (PTI) و جمعیت علمای اسلام طی حملات مسلحانه کشته و یا زخمی شدند.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید