درخواست قالیباف از مسئولان کشوری

کدخبر: ۶۲۶۷۰۲
اقتصادنیوز :رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ما مسئولان و نخبگان جامعه باید به این موضوع توجه کنیم که یک فاصله‌ای بین بایدها و واقعیت‌های جامعه وجود دارد که باید آن را جبران کنیم.
درخواست قالیباف از مسئولان کشوری

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در همایش ملی اندیشه های قضایی رهبر انقلاب، بیان کرد: امام ما با ایمان به خدا و ایمان به مردم و با اراده قوی و مستحکم خود برای خدا تلاش کردند. کلامی جز در راه خدا بیان نکردند و گامی جز در راه خدا برنداشتند و ثمره این مجاهدت آزادی این ملت و عزت و شرف و بزرگی برای امت اسلامی شد.

خبر مرتبط
نامه قالیباف به رئیسی

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رییس مجلس طی نامه‌ای به رییس جمهور، قانون اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را ابلاغ کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: هرگز از این نیز غفلت نداریم که ما مسئولین و نخبگان جامعه باید به این موضوع مهم هم توجه کنیم که یک فاصله ای بین بایدها و واقعیت های امروز ما مخصوصا در عرصه های مسائل اقتصادی و فرهنگی وجود دارد که باید آن را جبران کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما مدیون مجاهدت و تلاش پابرهنگان هستیم. این هم وظیفه ماست. اگر این اشکال هم به وجود آمده است، ریشه آن در فاصله گرفتن از مبانی و اصول انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی حضرت امام است. وظیفه داریم که آن را نیز جبران کنیم وگرنه بدون شک مدیون امام و شهدا و ملت عزیز خود خواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید