اکثر مراکز بهداشتی آنروا هدف حملات اسرائیل قرار گرفته است

کدخبر: ۶۲۷۱۲۰
اقتصادنیوز: منابع محلی از فعال بودن تنها ۴ مرکز درمانی از ۲۲ مرکز آنروا در غزه به دلیل حملات صهیونیست‌ها خبر دادند.
 اکثر مراکز بهداشتی آنروا هدف حملات اسرائیل قرار گرفته است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا از زمان آغاز جنگ غزه آماج حملات رژیم صهیونیستی قرار داشته است. تل آویو که این نهاد سازمان ملل را بزرگترین مانع برای نسل کشی در غزه می‌داند، با مطرح کردن اتهامات بی اساس به دنبال جلوگیری از تامین کمک‌های بین المللی برای فلسطینیان است. با این حال، فراتر از این موضوع تاسیسات این آژانس آماج حملات صهیونیست‌ها طی ۱۲۴ روز جنگ قرار داشته است. 

خبر مرتبط
آنروا: ۸۴ درصد از تاسیسات و مراکز بهداشتی غزه آسیب جدی دیده است

اقتصادنیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (انروا) اعلام کرد که ۸۴ درصد از تاسیسات و مراکز بهداشتی و درمانی نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده است.

به گزارش الجزیره، گروه‌های حقوق بشری امروز (چهارشنبه) اعلام کردند مراکز و زیرساخت‌های بهداشتی سازمان آنروا هدف حملات گسترده رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. 

بر اساس بیانیه منتشر شده در این باره، یک مجموعه از سازمان‌ها شامل سازمان‌های مردم نهاد محلی که با سازمان ملل همکاری می‌کنند اعلام کردند تنها ۴ مرکز بهداشتی از ۲۲ مرکز سازمان آنروا اکنون در غزه در حال ارائه خدمات بوده و باقی این مراکز به دلیل بمباران صهیونیست‌ها از چرخه ارائه خدمات خارج شده‌اند. 

خبر مرتبط
کارشکنی نتانیاهو علیه آنروا

اقتصادنیوز : رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که نخست وزیر اسراییل خواستار تعیین یک جایگزین برای آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) شده است.

این بیانیه می‌افزاید: با تمامی محدودیت ها، حملات هوایی و محاصره نظامیان صهیونیست، کارکنان آنروا به هر شکلی که ممکن است در حال ارائه خدمات به مردم هستند. 

پیش از این سازمان آنروا از هدف قرار گرفتن کامیون حامل کمک‌های امدادی و اقلام غذایی در شمال غزه خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید