تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

کدخبر: ۶۲۷۳۹۰
اقتصادنیوز: آمریکا و انگلیس بار دیگر استان الحدیده واقع در غرب یمن را هدف حملات خود قرار داده‌اند . امروز برای سومین بار است که این استان بمباران شده است.
تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شبکه الجزیره خبر داد که آمریکا و انگلیس مناطق «الجبانه» و «الطائف» واقع در استان الحدیده (غرب یمن) را هدف قرار داده‌اند.

شبکه خبری المیادین هم گزارش داد که صدای چند انفجار مهیب از شهر الحدیده شنیده شده است. شبکه المسیره یمن اما خبر داد که این حملات به منطقه الطائف بوده است و در جریان آن، آمریکا و انگلیس دو بار این منطقه را هدف قرارداده‌اند.

وبگاه خبری «البوابه الاخباریه الیمنیه» هم خبر داد که آمریکا و انگلیس لحظاتی پیش، سه بار الجبانه و الطائف را هدف قرار داده‌اند.

خبر مرتبط
سرنگونی دو پهپاد متخاصم در غرب دمشق توسط ارتش سوریه

اقتصادنیوز: یک منبع در وزارت دفاع سوریه از سرنگون شدن دو پهپاد متخاصم در غرب دمشق توسط سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور خبر داد.

آمریکا و انگلیس پیش از ظهر هم دو بار و بامداد امروز هم دو بار این مناطق را هدف حملات خود قرار داده بودند که مجموعا هفت بار این مناطق را بمباران کرده‌اند.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن گفت که این تجاوزات باعث نخواهد شد نیروهای مسلح یمن از مأموریت حمایت از مردم غزه دست بردارند.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.

 آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیروهای مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید