سفر وزیر دفاع آمریکا به بروکسل لغو شد

کدخبر: ۶۲۷۹۶۸
اقتصادنیوز: بنابر اعلام منابع آگاه در دولت آمریکا، سفر لوید آستین، وزیر دفاع این کشور به بروکسل به علت بستری‌شدن در بیمارستان لغو شد.
سفر وزیر دفاع آمریکا به بروکسل لغو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منابع آگاه در دولت آمریکا اعلام کردند «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور سفر خود به بروکسل را لغو کرد؛ طبق برنامه‌ قرار بود لوید آستین در بروکسل با دیگر وزرای دفاع ناتو دیدار و گفت‌وگو کند.

وب سایت تایمز اسرائیل گزارش داد، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور به دلیل مشکل کلیه در بیمارستان نظامی والتر ریدز پذیرش شده و حالا از انتقال او به بخش آی‌سی‌یو خبر داده است.

پنتاگون اعلام کرده است که آستین به منظور معاینه دقیق مشکل کلیوی، دوباره بستری شده است. این نهاد اندکی بعد اعلام کرد که وزیر دفاع آمریکا مسوولیت‌ها و اختیاراتش را به کاتلین هیکس، معاونش واگذار کرده است.

در بیانیه پنتاگون اشاره شده است که هنوز زمان دقیق مرخص شدن آستین از بیمارستان مشخص نیست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتظار نمی‌رود که عارضه کنونی روند بهبودی کامل او را دستخوش تغییر کند. روند درمان سرطان او همچنان عالی پیش‌بینی شده است.

وزارت دفاع آمریکا اواسط دی اعلام کرد که آستین پس از عوارض ناشی از «رویه‌های معمول پزشکی» در بیمارستان بستری شد و هم‌اکنون در حال بهبودی است. با این حال، چند روز بعد تیم پزشکی معالج وزیر دفاع آمریکا به صورت رسمی و در بیانیه‌ای اعلام کرد که آستین از به سرطان پروستات مبتلاست. پنهان‌کاری بیماری آستین حتی از رییس جمهور آمریکا، انتقادات و واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید