انتقاد تند پنتاگون از اسرائیل

کدخبر: ۶۲۸۶۹۴
اقتصادنیوز: آمریکا از اسرائیل به سبب با تداوم جنایات این رژیم انتقاد کرد.
انتقاد  تند پنتاگون از اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای بار دیگر از رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت که ما نمی‌توانیم به (رژیم) اسرائیل واضح‌تر بگوئیم که نمی‌خواهیم شاهد تلفات غیرنظامیان باشیم.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از الجزیره، وزارت دفاع آمریکا در این بیانیه بار دیگر با تاکید بر حمایت از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین، افزود: ما به (رژیم) اسرائیل کمک می‌کنیم تا از خود دفاع کند و حماس را شکست دهد.

پنتاگون در این بیانیه مدعی شد: با شکست حماس، آرامش به منطقه باز خواهد گشت و راه‌حل دو کشوری بار دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در ادامه بیانیه پنتاگون با اشاره به تنش در مرز رژیم صهیونیستی و لبنان خاطرنشان شده است: دولت آمریکا از آنچه در مرز لبنان و (رژیم) اسرائیل می‌گذرد نگران است و بر تلاش‌های خود برای ممانعت از گسترش درگیری به خارج از غزه خواهد افزود.

به گزارش ایرنا، رسانه صهیونیستی تایمز اسرائیل به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا صبرش در قبال بنیامین نتانیاهو به پایان رسیده و درخواست‌ها در دولت آمریکا برای اتخاذ رویکرد سخت‌گیرانه‌تری در قبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

مقام‌های آمریکایی گفتند که بایدن چند ماهی است که بر این باور است نتانیاهو آماده است جنگ را به خاطر ملاحظات سیاسی خود طولانی کند.

بر اساس این گزارش، مقام‌های آمریکایی می‌گویند با وجود ناامیدی بایدن که معتقد است برهم خوردن روابط با نتانیاهو به نفع امنیت آمریکا نیست، تغییر راهبردی در رابطه با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی