امام جمعه شیراز:

اعلام آتش بس دائمی با اعلام شکست اسرائیل همراه خواهد بود

کدخبر: ۶۲۸۷۸۹
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اکنون نفع اسراییل در تداوم جنگ است،گفت: اعلام آتش بس دائمی با اعلام شکست رژیم غاصب اسرائیل همراه خواهد بود و امید داریم این نقشه شوم به یاری خداوند نقش بر آب شود.
اعلام آتش بس دائمی با اعلام شکست اسرائیل همراه خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با تاکید بر اخلاق اجتماعی افزود: اخلاق هم بعد فردی و هم اجتماعی دارد که اولین مورد اخلاق اجتماعی رعایت قوانین است.

وی ادامه داد: قوانین، آداب و رسوم هر جامعه‌ای قالب رفتاری یک جامعه را شکل می‌دهد.

خبر مرتبط
امام جمعه مشهد: مردم با وجود مشکلات پشتیبان انقلاب هستند

اقتصادنیوز: خطیب جمعه مشهد گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسوولان همچنان پشتیبان آرمان ها، اصول و ارزش های انقلاب هستند.

امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: وقتی مردم خود را ملزم به رعایت قوانین و اخلاق جامعه دانستند مسیر سعادت آن جامعه هموار می‌شود و بر همین اساس تمام مراجع اعلام کردند که رعایت تمامی قوانین جمهوری اسلامی واجب است.

وی با بیان اینکه اعمال مسئولان بر فرهنگ سازی جامعه تأثیر مستقیم دارد، گفت: صله ارحام و ارتباط با خویشاوندان نیز در مسیر فرهنگ سازی و اخلاق اجتماعی در جامعه بسیار اثرگذار است.

 

قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن

محمودی در ادامه از حضور گرم مردم و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال قدردانی کرد و افزود: این حضور نشان از ایستادگی، پایبندی و تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: مردم به همه ارکان نظام جمهوری اسلامی از ریاست جمهوری، شوراها، مجلس و حتی تعیین رهبری نظام در قالب رای دادن به نمایندگان خبرگان رهبری رای داده و گزینه اصلح را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: کشور ما اکنون در عرصه بین المللی به عنوان کشوری مقتدر معرفی شده که این زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: همه مردم باید در انتخابات مشارکت کرده و در پای صندوق رای حاضر شوند و برای انتخابات تبلیغ کنیم.

خبر مرتبط
انتخابات کشور را بیمه می‌کند / انتخابات خار چشم دشمن و نور چشم دوستان است

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نرخ مشارکت پایین دشمن را دچار خطای محاسباتی می‌کند، اظهار کرد: انتخابات برای دشمن خار چشم و برای دوستان نور چشم است.

وی اضافه کرد: حضور جوانان پای صندوق های رای باید باشکوه باشد زیرا ما وارث ایثار جانبازان و نگاه‌های منتظر مادران شهدا هستیم،کسانیکه بعضی‌ها شان پای رفتن به محل رای گیری نداشتند و اقوام و خویشان آنها را کوله کرده و به محل رای گیری می آورند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخیرا رژیم اسراییل اعلام کرده که آماده حمله به رفح است، گفت: نوار غزه به پنج استان تقسیم می شود که بخشی از آن رفح با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر و وسعت ۶۴ کیلومتر مربع است و اخیرا با حمله اسراییل به غزه ۹۰۰ فلسطینی نیز به رفح رفتند و اکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این محل ساکن هستند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اکنون نفع اسراییل در تداوم جنگ است،گفت: اعلام آتش بس دائمی با اعلام شکست رژیم غاصب اسرائیل همراه خواهد بود و امید داریم این نقشه شوم به یاری خداوند نقش بر آب شود.

وی با اشاره به عظمت ماه شعبان ادامه داد: یکی از امتیازات اسلام مناسبت‌ها و میلادها است و مناجات شعبانیه در این ماه سفارش شده است.

محمودی در خاتمه اعلام کرد: روز ۱۱ شعبان روز میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده و طی هفته پیش رو نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای پزشکی کشاورزی و فنی مهندسی در دانشگاه شیراز برپا خواهد شد که نشان از غرور ملی دارد و مردم را به بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید