بن‌سلمان در آستانه یک سفر مهم/ بشار اسد میزبان ولیعهد عربستان می‌شود

کدخبر: ۶۲۹۱۴۸
اقتصادنیوز: روزنامه «رای الیوم» نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به سوریه سفر خواهد کرد.
بن‌سلمان در آستانه یک سفر مهم/ بشار اسد میزبان ولیعهد عربستان می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، طبق اطلاعاتی که رای الیوم به آن دست یافته است، روابط دو کشور عربستان و سوریه شاهد پیشرفت ملموسی خواهد شد و شاهد سفر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان به دمشق و برگزاری نشست با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه خواهیم بود.

این رسانه افزود: این سفر در آینده نزدیک انجام خواهد شد و به پایان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه یا برقراری آتش بس میان مقاومت و این رژیم مرتبط است؛ آتش بسی که میانجی گران به دنبال برقراری آن قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستند.

خبر مرتبط
عبور بن سلمان از میدان مین/ معنای جنگ غزه برای عربستان چیست؟

اقتصادنیوز: یکی از مهم‌ترین پرسش هایی که در ماه‌های اخیر ذهن تحلیل‌گران امور منطقه را به خود مشغول کرده است، نوع مواجهه بن‌سلمان با بحران غزه است.

رای الیوم ادامه داد: اگر این سفر انجام شود، تحولی مهم در روابط میان دو کشور سوریه و عربستان خواهد بود و بر احیای روابط جهان عرب با دمشق تاثیر زیادی خواهد داشت.

این رسانه درباره روابط سوریه با دیگر کشورهای عربی نیز نوشت: روابط دمشق با قاهره شاهد گام رو به جلو نبوده و روابط سوریه با قطر نیز مانند قبل است و جز اقدامات نمادین مانند حضور تیم ملی فوتبال سوریه در جام ملتهای آسیا در قطر و توقف جنگ رسانه ای میان دو کشور، تحول خاصی رخ نداده است.

رای الیوم درباره روابط سوریه با ترکیه نیز افزود که روابط این دو پیشرفت خاصی نداشته است.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید