نگرانی های بین المل از عملیات زمینی اسرائیل در رفح

کدخبر: ۶۲۹۷۱۹
اقتصادنیوز: وبگاه خبری آمریکایی گزارش داد: عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب غزه قبل از اواسط ماه آوریل آغاز نخواهد شد.
نگرانی های بین المل از عملیات زمینی اسرائیل در رفح

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وبگاه خبری آکسیوس امروز سه شنبه به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی گزارش کرد عملیات زمینی احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه پیش از اواسط ماه آوریل شروع نمی‌شود.

 

اخیرا نگرانی‌های در سطح جامعه بین‌المللی نسبت به احتمال انجام عملیات نظامی رژیم اشغالگر قدس در رفح افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم عصر یکشنبه اعلام کرد که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

خبر مرتبط
هشدار حماس درباره حمله به رفح

اقتصادنیوز: حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که به دنبال ماجراجویی برای حمله به رفح و ارتکاب کشتار و نسل‌کشی در آن منطقه نباشد.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت نوار غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی انتقال کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

خبر مرتبط
حمله نظامی به رفح مصداق نسل‌کشی است

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص اوضاع رفح به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت و تأکید کرد: هرگونه حمله نظامی به رفح بدون شک مرحله دیگری از نسل‌کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید