واکنش سوریه به وتوی قطعنامه توقف تجاوز به غزه توسط آمریکا

کدخبر: ۶۲۹۹۳۵
اقتصادنیوز: وزارت خارجه سوریه وتوی پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای توقف تجاوز به مردم غزه در شورای امنیت توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد.
واکنش سوریه به وتوی قطعنامه توقف تجاوز به غزه توسط آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایلنا ، وزارت خارجه سوریه وتوی پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای توقف تجاوز به مردم غزه در شورای امنیت توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد.

خبر مرتبط
هشدار چین درباره تبعات وتوی آتش‌بس در غزه

نماینده چین در سازمان ملل به وتوی قطعنامه آتش بس غزه توسط آمریکا واکنش نشان داد و گفت:مخالفت آمریکا با آتش بس در غزه تفاوتی با چراغ سبز برای ادامه کشتار اسراییل ندارد.

وزارت ‌خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما استفاده ظالمانه و شرم‌آور ایالات متحده آمریکا از حق وتو در شورای امنیت علیه پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط الجزایر برای توقف تجاوز به مردم فلسطین در نوار غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.»

این بیانیه افزود: ‌«شورای امنیت روز گذشته شاهد یک صفحه سیاه دیگری بود که ایالات متحده آمریکا با استفاده از وتو برای چهارمین بار متوالی از آغاز تجاوزات اسرائیل به غزه آن را رقم زد.»

‌این وزارتخانه افزود: «استفاده ایالات متحده از حق وتو دلیل آشکاری بر نفاق و دروغ بودن ادعاهایش درباره حفظ حقوق بشر در سراسر جهان و اثبات حمایت مستمر آمریکا از کشتار مردم فلسطین توسط اسرائیل است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید