انتشار نظر یا تبلیغ نامزدهای انتخابات در بستر شاد ممنوع شد

کدخبر: ۶۳۰۹۴۴
اقتصادنیوز: بنابر اطلاعیه تیم اجرایی و پشتیبانی شاد، انتشار نظر یا تبلیغ نامزدها در جریان انتخابات در شبکه شاد ممنوع است.
انتشار نظر یا تبلیغ نامزدهای انتخابات در بستر شاد ممنوع شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تیم اجرایی و پشتیبانی شاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: همانطور که استحضار دارید، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خبر مرتبط
آخرین مهلت داوطلبان انتخاباتی که قصد انصراف دارند

اقتصادنیوز: داوطلبان انتخابات مجلس که قصد انصراف از حضور در رقابت یازده اسفند را دارند حداکثر تا صبح فردا فرصت دارند.

همچنین در بخشی دیگر عنوان شده است: رسالت مهم همه ما در راستای حفظ، ارتقاء و تضمین امنیت و منافع ملی و استمرار مردم سالاری دینی، تشویق و ترغیب همگان برای حضور و انتخاب افراد مناسب به نمایندگی خودشان و همه مردم در مجالس شورای اسلامی و خبرگان است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: شاد ضمن اجرای برنامه های ترویجی و تبلیغی مختلف و فرصت سازی برای مشارکت کاربران در قالب پویش دعوت و زنگ مجلس، یادآور می شود، به استناد قانون انتخابات، هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در شاد ممنوع بوده و موجب مسئولیت کیفری و اداری خواهد بود.

«کمیته اجرایی شاد، در دفاع از ضرورت مواجهه عادلانه با همه نامزدهای انتخاباتی، با مدیران و مسئولین کانال ها و گروه ها، طبق مقررات برخورد خواهد کرد. کاربران می توانند گزارش اینگونه تخلفات را از طریق شناسه @entekhabat_report ارسال کنند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی