فوری/ حمله سنگین حزب‌الله لبنان به ۳ موضع نظامی اسرائیل

کدخبر: ۶۳۱۳۸۹
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان خبر داد: ۳ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار گرفت.
فوری/ حمله سنگین حزب‌الله لبنان به ۳ موضع نظامی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان ۳ عملیات جدید را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۰۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وهشتم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع برکه ریشا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به آنان آسیب زدند.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه دیگر از حمله موشکی به مواضع صهیونیستی «الرمثا» و «السماقه» در مزارع اشغالی شبعا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
سورپرایز رییس ستاد کل ارتش اسرائیل با بمب‌های حزب الله لبنان

اقتصادنیوز: یک پایگاه اسراییلی همزمان با بازدید رییس ستاد کل ارتش از سوی مقاومت حزب الله بمباران شد.

خبرنگار المیادین نیز از موج جدید حمله‌های موشکی از سمت لبنان به سوی هدفی صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که حمله‌هایی را علیه برخی زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله لبنان در منطقه‌های «ابل السقی»، «یارین» و «بنت جبیل» در جنوب لبنان به انجام رسانده است.

خبر مرتبط
فوری/ حزب الله لبنان مواضع اسرائیلی‌ها را به آتش کشید

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان با حمله موشکی ، مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشید.

این در حالی است که کمی پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر هشدار در «ایفن مناحیم»، «گورن»، «زرعیت» و «شومیرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی به صورت همزمان و مستقیم از سمت لبنان هدف گرفته شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید