لغو گذرنامه سرکرده یکی از گروهک‌های تجزیه طلب ایران توسط عراق

کدخبر: ۶۳۱۵۸۶
اقتصادنیوز: فعال رسانه ای عراقی در حساب ایکس خود نوشت: وزارت کشور عراق گذرنامه «مصطفی هجری»، سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران را لغو کرده است.
لغو گذرنامه سرکرده یکی از گروهک‌های تجزیه طلب ایران توسط عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، احمد عبدالساده، نویسنده، روزنامه نگار و فعال رسانه ای عراقی در حساب ایکس خود نوشت که وزارت کشور عراق گذرنامه «مصطفی هجری، سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران را لغو کرده است.

او همچنین نوشت که این اقدام وزارت کشور عراق دو روز بعد از آن صورت می‌گیرد که او در حساب ایکس خود تصویری از گذرنامه هجری را منتشر کرده بود.

این روزنامه نگار عراقی در این باره نوشت، این اقدامی است که به گوشمالی مسعود بارزانی کمک می‌کند؛ کسی که گذرنامه های عراقی در اختیار مخالفین مسلح ضد ایرانی می‌گذاشت.

خبر مرتبط
بازگشت قیمت دینار عراق به تنظیمات کارخانه/ ریال عمان کاهشی ماند؛ قیمت لیر ترکیه صعود کرد

اقتصادنیوز: آخرین روز کاری هفته برای بازار ارز تهران در حالی سپری شد که بازار شاهد افزایش قیمت لاری گرجستان، لیر ترکیه و منات آذربایجان بود و قیمت ریال عمان هم پایین آمد.

احمد عبدالساده دو روز پیش در حساب شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) در این باره این گونه نوشته بود: «مصطفی هجری» سرکرده [گروهک] حزب دموکرات کردستان ایران از گروهک‌های مخالف تهران، با حمایت مسعود بارزانی در اربیل حضور دارد و فعالیت‌های رسانه‌ای خود را انجام می‌دهد و این در حالی است که به دستور بارزانی و در اقدامی مغایر با قانون عراق، گذرنامه‌ای عراقی هم برای فرد مذکور صادر شده است تا تحرکات وی آسان تر شود، با این حال هر گاه ایران مقرهای این گروه تروریستی را مورد هدف قرار می‌دهد، بارزانی از مسئولیت اقدامات خود شانه خالی می‌کند.

خبر مرتبط
قیمت درهم و دینار عراق امروز پنجشنبه 10 اسفند 1402 +جدول

اقتصادنیوز:قیمت درهم امارات مبادله ای به ۱۱,۶۸۶ (یازده هزار و ششصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید