نتایج انتخابات مجلس در لرستان مشخص شد

کدخبر: ۶۳۱۸۱۹
اقتصادنیوز: فرماندار دلفان آرای نهایی نامزدهای انتخاباتی در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان را اعلام کرد.
نتایج انتخابات مجلس در لرستان مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اصغر قهرمانی در  خرم‌آباد  با اشاره به اعلام پایان شماره آرا در حوزۀ انتخابیه سلسله و دلفان، گفت: مجموع آرای به‌دست آمده از شعب اخذ رأی در این حوزۀ انتخابیه 109 هزار و 435 رأی است.

او افزود: محمدحسین محمدی با 43 هزار و 445 رأی، یحیی ابراهیمی با 35 هزار و 137 رأی و مهدی زینلی حسنوند با 14 هزار و 87 رأی بیشترین آرای دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس را در سلسله و دلفان کسب کردند.

فرماندار دلفان با تأکید به مشارکت 65 درصدی مردم سلسله و دلفان در دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس، عنوان کرد: این میزان در دورۀ قبل 48 درصد بوده‌است.

او با اشاره به اخذ 86 هزار و 602 رأی در انتخابات ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در سلسله و دلفان بیان کرد: آیت‌الله مهدی سلیمانی‌تبار با 32 هزار و 943 رأی، آیت‌الله هاشم نیازی با 28 هزار و 168 رأی و آیت‌الله احمد مبلغی با 25 هزار و 491 رأی بیشترین آرای این انتخابات را در این حوزۀ انتخابیه کسب کرده‌اند.

خبر مرتبط
نتایج انتخابات مجلس در کردستان مشخص شد

اقتصادنیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان مشخص شد.

قهرمانی با بیان اینکه 2600 نفر در برگزاری انتخابات دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در دلفان، مشارکت داشتند، گفت: 127 صندوق نیز برای شمارش آرا تعیین شده بود.

خبر مرتبط
روزنامه هم میهن: در انتخابات مجلس، جریانی وارد مجلس می شود که هیچ شناسنامه‌ای ندارد

11اسفند را پشت سر گذاشتیم. از امروز خیلی‌ها دچار دلهره می‌شوند. هرکس از زاویه‌ای؛ و البته مردم عادی از این جهت نگران هستند که شاید پس از 11اسفند فشارها شدیدتر شود، چون روز انتخابات تمام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید