منتخب حوزه رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

کدخبر: ۶۳۱۹۱۳
اقتصادنیوز: فرماندار رفسنجان خبر داد: از مجموع آرای صحیح ۱۱۷ هزار و ۲۶۹ رای در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رای ۴۸.۱۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد و به عنوان منتخب معرفی شد.
منتخب حوزه رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مشخص  شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حسین رضایی گفت: بعد از انارکی محمدی، حمید ملانوری با ۲۲ هزار و ۳۳ رأی ۱۸.۷۹ درصد آرا را با رتبه دوم کسب کرد.

وی ادامه داد: حجت الاسلام حسین جلالی نیز ۱۲ هزار و ۸۴۷ رای در قالب ۱۰.۹۶ درصد آرای مردم این شهرستان ها را به دست آورد و حایز ردیف سوم شد.

فرماندار رفسنجان با اشاره به نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رفسنجان بیان کرد: در شهرستان رفسنجان سیداحمد خاتمی ۵۲ هزار و ۳۲۱ رأی، احمد شیخ بهایی ۳۰ هزار و ۱۰۲ رأی و امان الله علیمرادی ۲۶ هزار و ۶۹۳ رأی به دست آوردند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین احمد کوثری ۲۳ هزار و ۲۹۶ رأی، محمد بهرامی خوشکار ۲۲ هزار و ۶۶۳ رأی و سید محمدباقر خرازی هم ۱۸ هزار و ۹۷۴ رأی کسب کردند.

خبر مرتبط
فوری/ انتخابات در حوزه بیرجند به دور دوم کشیده شد

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف" به دور دوم کشیده شد.

تعداد ۵۵ نامزد در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت پرداختند.

خبر مرتبط
فوری/ نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد+ فیلم

اقتصادنیوز: نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید