اعلام نتیجه انتخابات مجلس در حوزه محلات و دلیجان

کدخبر: ۶۳۱۹۱۵
اقتصادنیوز: محمد جلالی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه محلات و دلیجان با کسب بیشترین آرا به مجلس دوازدهم راه یافت.
اعلام نتیجه انتخابات مجلس در حوزه محلات و دلیجان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ستاد انتخابات کشور اعلام کرد این نماینده منتخب با کسب پنج هزار و ۴۹۳ رای از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۱ رأی ماخوذه، به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته ۱۱ اسفندماه برگزار شد.

برای این دوره از انتخابات در استان مرکزی یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده بود که ۷۴۶ شعبه آن ثابت و ۳۴۰ شعبه سیار و ۶۲۰ شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی بود.

یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی واجد شرایط رای دادن در انتخابات بودند و از این تعداد ۱۹ هزار نفر رای اولی بود.

بیش از ۳۰ هزار نفر در استان مرکزی دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود.

خبر مرتبط
اعلام نتیجه انتخابات در مهریز/ کدام نماینده راهی مجلس شد؟

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که بر این اساس، "محمدرضا صباغیان بافقی" بعنوان منتخب مردم حوزه مهریز به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

استان مرکزی از ۶ حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، خمین، محلات و دلیجان، ساوه و زرندیه، شازند و تفرش، فراهان و آشتیان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

خبر مرتبط
فوری/ انتخابات در حوزه بیرجند به دور دوم کشیده شد

اقتصادنیوز: رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف" به دور دوم کشیده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید