حمله موشکی حزب‌الله به ۲ مرکز نظامی اسرائیلی

کدخبر: ۶۳۱۹۹۶
اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.
حمله موشکی حزب‌الله به ۲ مرکز نظامی اسرائیلی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های موشکی جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

النشره گزارش داد، اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۲۰ عصر امروز شنبه دوم مارس ۲۰۲۴ استحکامات الزاعوره را با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

‌همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز شنبه دوم مارس ۲۰۲۴ موضع الراهب را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۲ موشک به سوی یک موضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «وادی السلوقی» و اطراف شهرک‌های «کفرکلا» و «عدیسه» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگار المیادین، یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «راشیا الفخار» در جنوب لبنان را با موشک هدف قرار داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید