واکنش سازمان ملل به برگزاری انتخابات در ایران

کدخبر: ۶۳۲۷۱۱
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل در واکنش به میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از هرگونه اظهارنظری در این زمینه خودداری کرد.
واکنش سازمان ملل به برگزاری انتخابات در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست خبری روز سه شنبه به وقت محلی سخنگوی سازمان ملل، خبرنگاری با اشاره به میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، از او پرسید که آیا دبیرکل سازمان ملل معتقد است انتخابات در ایران آزاد و عادلانه بوده است؟

 استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل در پاسخ گفت: ما در برگزاری انتخابات در ایران شرکت نداشتیم و اظهار نظر در مورد انتخابات ایران بر عهده ما نیست.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد. نامزد‌های این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت کردند.

خبر مرتبط
خطرناک‌تر از نتیجه انتخابات، حرف‌های مسئولانی است که می‌گویند با این انتخابات فتح الفتوح کرده‌ایم

شگفتی‌های انتخابات مجلس دوازدهم کم‌نظیرند و مردم با رفتار خودشان حرف‌های مهمی را با مسئولین در میان گذاشتند

احمد وحیدی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در نشستی خبری درباره انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، نرخ مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را ۴۱ درصد دانست و گفت: شاهد جمعیت ۲۵ میلیون نفری پای صندوق رأی بودیم؛ همچنین شمار آرای سفید در سراسر کشور ۵ درصد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید