پاسخ احمد خاتمی به گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس مجلس ششم خبرگان رهبری

کدخبر: ۶۳۲۹۷۳
اقتصادنیوز: آیت‌الله خاتمی گفت: رئیس و هیات رئیسه دوره ششم مجلس خبرگان را اعضا انتخاب می‌کنند و آنچه در مطبوعات و رسانه‌ها گفته می‌شود، گمانه‌زنی است.
پاسخ احمد خاتمی به گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس مجلس ششم خبرگان رهبری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد خاتمی در نشست خبری سیزدهم و پایانی اجلاسیه دو روزه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، گفت: ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هماهنگی شورای نگهبان در خرداد با پیام مقام معظم رهبری افتتاح خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس مجلس ششم خبرگان رهبری، تصریح کرد: درخصوص ریاست و هیات رئیسه خبرگان ششم خود اعضا تصمیم خواهند گرفت و آنچه در مطبوعات و رسانه‌ها گفته می‌شود، گمانه زنی است.

آیت‌الله خاتمی افزود: بعضی جا‌ها احساس می‌شود آنچه میل باطنی‌شان است به عنوان گمانه‌زنی مطرح می‌کنند؛ اما هیچ کدام مستند نیست. آنچه مستند است، اینکه اعضای مجلس ششم خبرگان رهبری رئیس را مشخص خواهند کرد.

خبر مرتبط
قابی تلخ از آخرین جلسه مجلس خبرگان رهبری+ عکس

اقتصادنیوز: تصویری از یک قاب تلخ در آخرین جلسه مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز برگزار شده است را در ادامه مشاهده کنید.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهور با تمام مشغله کاری خود، در جلسات به خوبی حضور داشت، اما ظهر امروز چهارشنبه برای بررسی مسائل سیل، به سیستان و بلوچستان سفر کرد. اینکه رئیس جمهور دو روز تمام وقت بگذارد و در جلسات شرکت کند، بسیار اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: آخرین اجلاس دوره پنجم خبرگان رهبری را پانزدهم و شانزدهم اسفند برگزار کردیم. رئیس جمهور هم در اجلاسیه حضور داشت و دو ساعت جلسه برگزار شد و در مجموع ۲۵ نفر از خبرگان صحبت کرده و دغدغه‌های خود را با رئیس‌جمهور در میان گذاشتند. 

خبر مرتبط
آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری کلید خورد/ روحانی حاضر شد؛ آملی لاریجانی غایب

اقتصادنیوز : سیزدهمین و آخرین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم برگزار شد.

آیت‌الله خاتمی افزود: در کل جلسات از مردم عزیز به دلیل حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تجلیل و تکریم صورت گرفت. 

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره حضور رئیس جمهور در محلس خبرگان رهبری، گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های اعضا، معیشت مردم و گرانی‌ها، به ویژه گرانی‌های هفته‌های منتهی به انتخابات بود.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: دغدغه معیشت مردم نیز مطرح شد که رئیس‌جمهور گفت تلاش می‌شود ۱۱ قلم کالا‌های اساسی با کالابرگ به دست مردم برسد و بخشی از مشکل مردم حل شود.

وی افزود: نکته دیگری که اکثر خبرگان بر آن تاکید کردند، بی‌حجابی‌های عامدانه بود که به قصد دهن‌کجی انجام می‌شود. آن‌ها درخواست کردند تدبیر و برنامه‌ریزی شود. نظام یک نظام اسلامی است و قوانین اسلامی باید رعایت شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به مهمان اجلاسیه سیزدهم مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم خاطرنشان کرد: دو مهمان در این اجلاس داشتیم، یکی از آن‌ها خاندوزی بود که دیروز آمدند و به تحلیل مسائل اقتصادی پرداختند و ۱۰ نفر از اعضاء هم اظهارنظر کردند. آنچه روح این صحبت بود امید به آینده و امید به حل مشکلات بود.

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: اما امروز فرمانده سپاه قدس، سردار قاآنی آمدند و مسأله غزه را مطرح کردند. موضوع غزه دو چهره دارد؛ یک چهره شقاوت، جنایت و اوج بی‌رحمی رژیم آدمکش و جلاد صهیونیستی است که دل هر آزاده‌ای را می‌آزارد و، اما قصه دومش، مقاومت جانانه است که وارد اولین روز از ششمین ماه مقاومت قهرمانان غزه شدیم.

وی با بیان اینکه براساس وعده‌های قرآن، رژیم صهیونسیتی دیر یا زود نابود خواهند شد، ابراز داشت: این مقاومان و قهرمانان غزه‌اند که می‌مانند و با قدرت مدیریت را به دست خواهند گرفت. سردار قاآنی بسیار مفید در رابطه با غزه صحبت کرد و اعضای خبرگان استفاده کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید