پیش بینی جهاد اسلامی از مذاکرات واقعی مقاومت فلسطین با اسرائیل

کدخبر: ۶۳۳۱۸۱
اقتصادنیوز : جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که حتی اگر معامله تبادل اسرا و آتش‌بس محقق شود، اسرائیل جنگ علیه غزه به ویژه علیه شهر رفح را متوقف نخواهد کرد.
پیش بینی جهاد اسلامی از مذاکرات واقعی مقاومت فلسطین با اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حتی اگر معامله تبادل اسرا و آتش‌بس محقق شود، جنگ علیه غزه به ویژه علیه شهر رفح متوقف نخواهد شد. مذاکرات کنونی میان آمریکا و اسرائیل است و مذاکرات واقعی با مقاومت فلسطین وجود ندارد.

به نقل از روسیا الیوم، وی افزود: مسخره است که آمریکایی که به اسرائیل برای قتل مردم غزه سلاح می‌دهد کمک‌های هوایی برای ساکنان غزه می‌فرستد.

خبر مرتبط
مقام ارشد آمریکایی راهی اسرائیل شد/ هدف واشنگتن چیست؟

اقتصادنیوز:شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا قرار است به زودی به عنوان آخرین تلاش برای دست‌یابی به توافق آتش‌بس در غزه قبل از ماه رمضان، راهی اراضی اشغالی شود.

وی از نظام‌های عربی انتقاد کرد و گفت: نظام عربی ثابت کرد که هیچ ارزشی ندارد یا عاجز و ساکت است یا در جنایت‌های دشمن دست دارد و مقاومت را خطری علیه منافعش می‌داند. کسی که از ملت فلسطین دفاع و حمایت می‌کند تنها مقاومت است که بعد از بیش از ۱۵۰ روز از جنگ و کشتار هنوز کنترل میدان را در دست دارد.

الهندی گفت: ارتش اسرائیل به رغم حمایت گسترده غرب هنوز نتوانسته اسرایش را آزاد کند.

وی تأکید کرد: اصرار مقاومت لبنان بر مقابله با دشمن نشان می‌دهد که حزب‌الله لبنان با تلاش‌های آمریکا برای مهار مقاومت در منطقه تلاش می‌کند.

پنجشنبه شبکه الجزیره از پایان بی‌نتیجه مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

یکشنبه اولین روز از مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره با حضور هیئت حماس انجام شد.

گفته می‌شود که هنوز حدود ۱۳۴ نفر در داخل غزه توسط حماس نگهداری می‌شوند، اگرچه وضعیت همه آنها مشخص نیست.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید