پشت پرده نامه محرمانه اطلاعاتی به مقامات اسرائیل چه بود؟

کدخبر: ۶۳۳۳۵۳
اقتصادنیوز: یک رسانه رژیم صهیونیستی از پشت پرده موافقت نخست وزیر این رژیم با اعمال نکردن محدودیت علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی در آستانه ماه مبارک رمضان پرده برداشت.
پشت پرده نامه محرمانه اطلاعاتی به مقامات اسرائیل چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تصمیم «بنیامین نتانیاهو» درباره محدودیت قائل نشدن برای ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی در ماه رمضان، از سند محرمانه ای خبر داد که «هارون حالیفا» رئیس اطلاعات ارتش به مقامات این رژیم ارسال کرده و به دست نتانیاهو رسیده است.

به گزارش این کانال، حالیفا در این سند درباره تبعات هر اقدامی که جرقه جنگ دینی را در مسجدالاقصی روشن کند و موجب تشدید دامنه درگیری و گسترش میادین شود و آن را به یک جنگ دینی تبدیل کند، هشدار داد.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت: اسرائیل با دشمنانی رو به رو است که به دنبال کشاندن آن به جنگ در چند جبهه در کرانه باختری، قدس و اراضی ۴۸ هستند.

خبر مرتبط
حماس نتانیاهو را تهدید کرد/ تعلل در توقف جنگ بازی با جان اسرای اسرائیلی است

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس جمعه شب گفت که کابینه نخست وزیر اسرائیل بدنبال بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه در تابوت است.

این رسانه با اشاره به اوضاع بحرانی رژیم صهیونیستی افزود: به جای انجام هر اقدامی که ممکن است برای تبدیل توافقات عادی سازی، به بستری برای تغییر شکل خاورمیانه منجر شود و اسرائیل در آن جایی داشته باشد، امارات، بحرینَ و مغرب در موقعیت غیرقابل دفاع قرار دارند و مصر و اردن نیز مجبور به کاهش روابط شده اند.

خبر مرتبط
برنامه 10 ساله نتانیاهو در غزه لو رفت

اقتصادنیوز : یک روزنامه اسرائیلی برنامه ۱۰ ساله اسراییل را برای ماندن در غزه افشا کرد.

راهبرد نتانیاهو در قبال برنامه هسته ای ایران به طور کامل فروپاشیده است

هاآرتص ادامه داد: راهبرد نتانیاهو در قبال برنامه هسته ای ایران به طور کامل فروپاشیده و روابط با آمریکا هم با بحران رو به رو است؛چیزی که تاکنون وجود نداشته، درحالی که واشنگتن متحد راهبردی اسرائیل است و بدون آن، تداوم بقای تل آویو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این رسانه صهیونیستی اضافه کرد: ما در حال حاضر با طوفان رو به رو هستیم؛ طوفانی که اطلاعات اسرائیل ماه‌ها قبل درباره آن هشدار داد و آن جنگ در چند جبهه است. انسان نباید خیلی باهوش باشد که متوجه شادی ایران، حزب الله و حماس در قبال آشفته بازار اسرائیل نشود. چرا نباید از آن استفاده کنند؟ هر درگیری قدرت بازدارندگی تل آویو را ضعیف تر می کند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید