عملیات جدید نیروهای مقاومت علیه نظامیان اسرائیل

کدخبر: ۶۳۳۶۱۲
اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری بار دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.
عملیات جدید نیروهای مقاومت علیه نظامیان اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در همین خصوص گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس اعلام کرد که نیروهای مقاومت عناصر متجاوز را در ورودی اردوگاه نورشمس با استفاده از بمب‌های قدرتمند هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات نیروهای فلسطینی یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و منهدم شد.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که درگیری‌هایی میان نیروهای مقاومت و اشغالگران در منطقه سیله الظهر واقع در جنوب جنین رخ داده است.

خبر مرتبط
شمارش معکوس برای آغاز طوفان رمضان در کرانه باختری/ مقاومت فلسطین هشدار داد

اقتصادنیوز: یک کارشناس امور مقاومت فلسطین گفت: کرانه باختری روز به روز برای آغاز طوفان رمضان آماده‌تر می‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند این طوفان را متوقف کند.

روز گذشته جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای از عملیات منحصر به فرد گردان جنین در منطقه حومش (جنوب جنین) تمجید به عمل آورد.

خبر مرتبط
عملیات سنگین مقاومت فلسطین علیه نظامیان اسرائیل در کرانه باختری/ درگیری شدید شد

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت فلسطین مستقر در کرانه باختری در برابر حمله نظامیان صهیونیست به شهرهای این منطقه منفعل نبوده و علیه آن‌ها عملیات انجام دادند.

در متن این بیانیه آمده است: ما عملیات قهرمانانه «حومش» را که ضربه جدیدی به اشغالگران در کرانه باختری وارد کرد، تبریک می‌گوییم. مردم آزاده کرانه باختری به انتقام خونی که به دست ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی ریخته شده به حمله‌های خود ادامه خواهند داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید