واکنش اردوغان به حمله تروریستی تالار موسیقی در مسکو

کدخبر: ۶۳۶۳۴۵
اقتصادنیوز: اردوغان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی مسکو، با دولت و ملت روسیه ابراز همدردی کرد و تروریسم را غیرقابل قبول خواند.
واکنش اردوغان به حمله تروریستی تالار موسیقی در مسکو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس‌جمهور ترکیه امروز شنبه حمله تروریستی به تالار موسیقی «کروکاس» در حومه مسکو را به‌شدت محکوم و تأکید کرد که تروریسم با هر منبعی و از سوی هر کسی قابل پذیرش نیست.

روسیا الیوم گزارش داد، «رجب طیب اردوغان» طی سخنرانی در یک همایش مردمی در آنکارا گفت: ما حمله تروریستی در یک سالن کنسرت در مسکو را به‌شدت محکوم می‌کنیم و جان باختن شماری در این حمله را از طرف خود و به نیابت از دولت و ملت ترکیه به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گوئیم.

خبر مرتبط
شمار جان‌باختگان حمله تروریستی مسکو افزایش یافت

اقتصادنیوز: شبکه خبری راشاتودی روز شنبه اعلام کرد شمار کشتگان حمله تروریستی در مسکو به ۱۴۳ نفر رسیده است.

وی ضمن همدردی با مردم روسیه ادامه داد: تروریسم، از هر منبعی که باشد و هر کسی که مرتکب آن شود، قابل قبول نیست و ما از جمله مردمی هستیم که بیشتر از هر کسی در جهان از خطر سازمان‌های تروریستی و حملات آنها آگاهیم.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز روز گذشته با صدور پیامی حمله تروریستی در مسکو را محکوم و با دولت و ملت روسیه ابراز همبستگی کرده بود.

در حمله تروریستی به سالن موسیقی کروکاس در حومه مسکو تا کنون ۱۴۳ نفر کشته و ۱۱ نفر از جمله چهار تروریست عامل این حمله بازداشت شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید