دفع حمله گروه ترویستی جبهه النصره توسط ارتش سوریه

کدخبر: ۶۳۷۲۹۷
اقتصادنیوز: یگان‌های ارتش عربی سوریه روز جمعه حمله اعضای گروه تروریستی (جبهه النصره) در حومه غربی حلب را دفع کردند.
 دفع حمله گروه ترویستی جبهه النصره توسط ارتش سوریه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که در این عملیات شماری از تروریست ها کشته و زخمی کردند.

وزارت دفاع سوریه در این بیانیه بدون اشاره به شمار کشته یا زخمی ها خاطرنشان کرد : تعدادی از اجساد تروریست‌های بدست نیروی ما افتاد که تعدادی از آن ها متعلق به نیروهای گردان الغربا ترکستان بودند.

خبر مرتبط
واکنش تند روسیه به حمله اسرائیل به سوریه

اقتصادنیوز:ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز جمعه حملات اسرائیل علیه سوریه را محکوم کرد و آن‌ها تحریک‌آمیز وغیرقابل قبول خواند.

این بیانیه همچنین به همزمانی این حملات با تهاجم هوایی اسرائیل به حومه حلب اشاره کرد و نوشت که رژیم صهیونیستی صبح جمعه شهر حلب سوریه را هدف قرار داد.

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب واقع در شمال این کشور مقابله کرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب مقابله کرده است.

در همین رابطه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از شنیده شدن صدای چند انفجار شدید در اطراف حلب خبر داد.

در همین رابطه یک مقام نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گفت: حوالی ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز جمعه دشمن اسرائیلی حمله هوایی از سمت جنوب شرق حلب انجام و نقاطی را در حومه حلب هدف قرار داد.

این منبع افزود: همزمان با حمله هوایی دشمن اسرائیلی، گروه‌های تروریستی حاضر در ادلب و حومه غربی حلب حمله پهپادی را به شهر حلب و اطراف آن انجام دادند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید