جزئیات تازه از حمله تروریستی مسکو/ کشف یک کیف پول دیجیتال منتسب به داعش خراسان

کدخبر: ۶۳۷۳۷۵
اقتصادنیوز: خبرگزاری روس از شناسایی یک «کیف پول دیجیتال» خبر داد که به «داعش خراسان» منتسب بوده و احتمال دارد متعلق به تروریست‌هایی باشد که هفته گذشته به سالن کنسرتی در مسکو حمله کردند.
جزئیات تازه از حمله تروریستی مسکو/ کشف یک کیف پول دیجیتال منتسب به داعش خراسان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک از شناسایی یک کیف پول ارز دیجیتال خبر داد که به داعش خراسان مرتبط بوده و احتمالاً بخشی از دستمزد تروریست‌هایی که در حمله اخیر به سالن کنسرت مسکو نقش داشتند، از طریق آن پرداخت شده است.

خبر مرتبط
مجازات سخت در انتظار عاملان حمله تروریستی مسکو

اقتصادنیوز :تروریست‌هایی که به سالن کنسرت کروکوس مسکو حمله کردند، باید تحت شرایطی بسیار سخت در حبس باشند.

به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات این کیف پول دیجیتال در یک کانال تلگرامی منتشرشده که به شاخه خراسان داعش منتسب است و هفته گذشته یک منبع به اسپوتنیک گفت کسانی که حمله تروریستی در سالن کنسرت مسکو را انجام دادند، از طریق همین کانال تلگرامی استخدام شده بودند.

بر اساس این گزارش، در ۲۲ مارس، زمانی که حمله تروریستی انجام شد، این کانال تصویر یک شبه‌نظامی با صورت پوشیده را منتشر کرد و همزمان با این پیام، مبالغ ۳۲۵، ۵۵۰، ۵۵۰ و ۱۱۰۰ دلار به کیف پول مذکور واریز شد؛ مبلغی که تقریباً معادل مبلغ اعلام‌شده توسط تروریست‌هاست.

خبر مرتبط
دستگیری ۹ نفر در تاجیکستان به اتهام حمله تروریستی در مسکو

اقتصادنیوز :سرویس‌های ویژه تاجیکستان از بازداشت ۹ مظنون در ارتباط با حمله تروریستی جمعه گذشته در مسکو خبر دادند.

سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو هفته گذشته هدف حمله‌ای تروریستی واقع شد که ۱۳۹ کشته برجای گذاشت و بدترین اقدام تروریستی دو دهه اخیر در روسیه به شمار می‌رود. این خبرگزاری روسیه در حالی از وجود این کیف پول خبر داد که مقامات روسیه پیش‌تر اعلام کردند اوکراین هم در این حمله نقش داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید