مقام اروپایی: اسرائیل عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان است

کدخبر: ۶۳۷۵۴۸
اقتصادنیوز: دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بی‌توجهی اسرائیل به ایجاد کشور فلسطین را عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان دانست.
مقام اروپایی: اسرائیل عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «انریکه مورا» دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق)، اعلام کرد: من نمی دانم که آیا مقامات اسرائیل به این درک رسیده اند که نقطه عطف به وجود آمده (عملیات طوفان الاقصی) به معنای پایان راهبرد قدیمی (تجزیه کشور فلسطین) است یا خیر.

وی، مقامات رژیم صهیونیستی را «بر سر دوراهی و مجبور به انتخاب بین ایجاد یک کشور فلسطینی و یا وقوع یک فاجعه بی پایان» توصیف کرد و افزود: (اسرائیل) هر انتخابی انجام دهد ما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و آثار آن تا دهه های متمادی، باقی خواهد ماند.

 رژیم صهیونیستی بعد از بیش از هفت دهه تجاوز و اشغال، ثابت کرده که به هیچ تعهدی پایبند نیست و هدف نهایی اخراج کل فلسطینی ها از سرزمینشان و تشکیل کشوری کاملا یهودی در سرزمین های اشغالی را دنبال می‌کند.

مردم فلسطین نیز اکنون به این نتیجه رسیده اند که مقاومت تنها راهبردی است که می تواند به موجودیت این رژیم تمامیت خواه و اشغالگر، پایان دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید