حماس: مرحله جدید مذاکرات برگزار نشده است / اسرائیل به دنبال وقت کشی است

کدخبر: ۶۳۷۵۵۸
اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد تا این لحظه، برگزاری مرحله جدید مذاکرات مطرح نشده است و آمریکا همچنان بر لجاجت و سرکشی اسرائیل سرپوش می‌گذارد.
حماس: مرحله جدید مذاکرات برگزار نشده است / اسرائیل به دنبال وقت کشی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسامه حمدان افزود: ما پاسخ گفتن به مطالبه توقف تجاوز به نوار غزه، خروج رژیم صهیونیستی از باریکه غزه، بازگشت آوارگان و بازسازی این منطقه را خواستاریم.

عضو ارشد حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در پاسخ هایش، هیچ گونه تعهدی ارائه نکرده است، اظهار داشت: پاسخ های این رژیم، فقط با هدف تعلل و وقت کشی ارائه شده است.

خبر مرتبط
یونیسف خواستار آتش بس در غزه شد/ امید کودکان غزه به پایان کابوس جنگ

اقتصادنیوز: سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.

اسامه حمدان ضمن تقدیر از تلاش کشورهای میانجی در مذاکرات اخیر، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می کند بر سر راه ادامه مذاکرات مانع تراشی کند.

عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی آزادی اسرایش و ادامه بدون وقفه تجاوز به نوار غزه را خواستار است.

خبر مرتبط
درخواست مهم این کشور اروپایی برای آتش بس فوری در غزه

اقتصادنیوز: آندریاس کراویک با اشاره به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برقراری آتش‌بس فوری در غزه، گفت: اسلو بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه تاکید دارد.

اسامه حمدان افزود: در صورتی که لجاجت و سرکشی رژیم اشغالگر ادامه یابد تلاش های کشورهای میانجی با بن بست مواجه خواهد شد.

عضو ارشد حماس با تأکید بر اینکه آمریکا همچنان به سرپوش گذاشتن بر سرکشی صهیونیست ها ادامه می دهد اظهار داشت: ما هرگونه اقدام متجاوزانه در شهر رفح را مردود می دانیم و به هیچ عنوان، چنین اقداماتی را نخواهیم پذیرفت.

اسامه حمدان همچنین گفت: برای جلوگیری از حمله به رفح، نهایت تلاشمان را انجام می دهیم. در صورتی که رژیم اشغالگر به تجاوز خود ادامه دهد، مقاومت برای مقابله با آن آماده است.

عضو دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: ما پایان تجاوز و اشغالگری صهیونیست ها را خواستاریم و ایجاد کشور مستقل و دارای حاکمیت کامل فلسطین به پایتختی قدس شریف حق ماست.

اسامه حمدان در پایان تصریح کرد: هرگونه تلاش برای سوء استفاده از نقش کشورهای عربی برای مقابله با فلسطینی ها و خواسته هایشان، با شکست مواجه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید