روابط ایران و عربستان توسعه بیشتری خواهد یافت

کدخبر: ۶۳۷۷۰۴
اقتصادنیوز: سفیر ایران در عربستان گفت: اصل حسن همجواری و توسعه مناسبات با کشور برادر عربستان، یک اصل ثابت است و سیر روابط طی سال گذشته این را نشان می‌دهد.
روابط ایران و عربستان توسعه بیشتری خواهد یافت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان امروز دوشنبه ١٣ فروردین در دیدار با جناب ولید الخریجی قائم مقام وزیر خارجه سیر ابعاد روابط دوجانبه و همکاری‌های دو کشور را در حوزه‌های مختلف مورد بحث و گفتگو قرار داد.

سفیر ایران گفت: اصل حسن همجواری و توسعه مناسبات با کشور برادر عربستان، یک اصل ثابت است و سیر روابط طی سال گذشته این را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
پشت پرده بلند پروازی عربستان و اعراب در ورزش/ هویت سازی یا پولشویی؟

اقتصادنیوز: سرمایه گذاری گسترده کشورهای عربی در حوزه ورزش این روزها حسابی در کانون توجه جهانیان قرار دارد؛ اقدامی که باید دید چه اهدافی در پشت آن نهفته است.

ولید الخریجی هم با تاکید بر عزم عربستان برای توسعه مناسبات با ایران گفت: دو کشور در مسیر طبیعی و صحیحی حرکت می‌کنند و این روابط توسعه بیشتری خواهد یافت.

خبر مرتبط
رایزنی وزیر خارجه عربستان با نخست‌ وزیر فلسطین درباره تحولات غزه

اقتصادنیوز:منابع خبری بامداد یکشنبه از گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه عربستان سعودی با نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تحولات غزه خبر دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید