یورش نظامیان اسرائیل به منازل مسکونی در کرانه باختری

کدخبر: ۶۳۸۰۸۵
اقتصادنیوز: شب گذشته و صبح امروز (چهارشنبه) مناطقی از کرانه باختری مورد حمله نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
یورش نظامیان اسرائیل به منازل مسکونی در کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز (چهارشنبه) به تعدادی از منازل در مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و تعدادی از شهروندان از جمله اسرای آزاده را بازداشت کردند.

در رام الله نیروهای رژیم صهیونیستی اسما هریش، خبرنگار و فعال حقوقی را بعد از یورش به منزل خانواده وی بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک قبیا در غرب رام الله یورش برده و و مادر احمد یاسین، شهید القسام و برادرانش را بازداشت کردند.

به نقل از خبرگزاری سما، نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین ۲ جوان فلسطینی را بعد از یورش به منزلشان در غرب رام الله بازداشت کردند. نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به محله البالوع در شهر البیره یورش برده و ۲ برادر را بازداشت کردند.

همچنین اظهارات منابع محلی فلسطینی حکایت از یورش نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به محله الماصیون در رام الله و بازداشت ۱۵ فلسطینی از غزه داشت.

خبر مرتبط
کشتار امدادگران در غزه خشم سازمان ملل را برانگیخت

اقتصادنیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان ملل گفت بابت کشتار غم‌انگیز امدادگران موسسه خیریه «آشپزخانه مرکزی جهانی» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی خشمگین است.

نیروهای رژیم صهیونیستی به مرکز شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و ساختمان شهرداری را محاصره کردند. آن‌ها همچنین به شهر الخلیل و شهرک یطا یورش بردند.

در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیروهای رژیم صهیونیستی شروع به گشت زنی کرده و ایست‌هایی را در مناطق مختلف ایجاد کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک اذنا در غرب الخلیل و مناطق دیگر یورش برده و تک تیراندازهایی را روی پشت بام منازل مستقر کرد.

خبر مرتبط
افشاگری هاآرتص درباره قتل امدادرسانان در غزه به دست اسرائیل

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی مدعی است حمله به کارمندان «آشپزخانه مرکزی جهانی» اشتباهی و غیر عمد و به دلیل وجود یک فرد مسلح در کاروان امدادرسانان بوده است، اما یک رسانه عبری زبان فاش کرد مأموریت این امدادرسانان با ارتش این رژیم هماهنگ شده بود.

در الخلیل همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه العروب یورش برده و ۲ جوان را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه الزهر در شهرک بیت امر در شمال الخلیل و شهر دورا یورش بردند.

این نیروها در قدس نیز ۲ جوان فلسطینی و همچنین ۶ جوان فلسطینی را در اردوگاه شعفاط بازداشت کردند.

درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و شهروندان فلسطینی در اردوگاه شعفاط و محله رأس خمیس در قدس رخ داد.

در شهر قلقیلیه نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک‌های عزون و کفرقدوم و تعدادی از منازل یورش برده و به سمت شهروندان بمب صوتی و گاز سمی شلیک کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه المسلخ القدیم در شهر قلقیلیه یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

این نیروها همچنین به شهر نابلس یورش بردند و ساختمان‌هایی را در این شهر محاصره کردند. جوانان عضو مقاومت نیز نیروهای رژیم صهیونیستی را با بمب هدف قرار دادند.

این نیروها احمد غسان خالد، اسیر آزاده فلسطینی را بعد از یورش به منزلش بازداشت کردند. در شهر جنین درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی بعد از یورش آنها به شهرک زبوبا در غرب جنین رخ داد.

در بیت لحم نیز نیروهای رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را بعد از یورش به منزلش در شهرک حوسان در بیت لحم بازداشت کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منزل جمیل طقاطقه، اسیر آزاده فلسطینی در شهرک بیت فجار یورش بردند.

در طوباس نیز نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه الفارعه یورش برده و تجهیزات نظامی را به همراه یک لودر وارد جنوب طوباس کردند و اقدام به تخریب گسترده خیابان‌های این اردوگاه و زیرساخت آن کردند.

همچنین درگیری‌های مسلحانه شدیدی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در اردوگاه الفارعه رخ داد و مقاومت فلسطین چندین بمب را در مسیر خودروهای نیروهای رژیم صهیونیستی منفجر کرد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی صحنه‌هایی را از ویرانی و تخریبی که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز در خیابان‌های اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس به جای گذاشتند، منتشر کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید