بیانیه جنبش امل لبنان در واکنش به حمله تروریستی به کنسولگری ایران

کدخبر: ۶۳۸۱۷۶
اقتصادنیوز: دفتر جنبش امل لبنان در تهران در بیانیه‌ای تاکید کرد: حملۀ ناجوانمردانه به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران را در دمشق محکوم می‌کنیم و این اقدام را چیزی جز استیصال سرانِ این رژیم نامشروع نمی‌دانیم.
بیانیه جنبش امل لبنان در واکنش به حمله تروریستی به کنسولگری ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بیانیۀ دفتر جنبش امل لبنان در تهران دربارۀ حملۀ رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

رژیم اشغالگر قدس بار دیگر با زیر پا گذاشتنِ همۀ اصول سیاسی و انسانی و با نادیده گرفتن حق حاکمیت کشورها نشان داد که نمونۀ روشن تروریسم دولتی است. ما حملۀ ناجوانمردانه به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران را در دمشق محکوم می‌کنیم و این اقدام را چیزی جز استیصال سرانِ این رژیم نامشروع نمی‌دانیم. آنان غافل‌اند که شهدای این حادثه عمری می‌کوشیدند تا با شهادت معبود و معشوق خود را دیدار کنند و نمی‌دانند که این خون‌ها چشمۀ جوشانِ بصیرت و شهادت‌طلبیِ دیگر یاران این شهداست.

دفتر جنبش امل در تهران به رهبر فرزانۀ انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای و به دولت و مردمِ سربلندِ ایران تسلیت و تبریک عرض می‌کند. از خداوند متعال مسئلت  داریم که شهدای این حادثه را در بهترین جاها سکنا دهد و هرچه زودتر شاهد محو رژیم اشغالگر صهیونیستی باشیم. ان شاءالله.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید