ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

کدخبر: ۶۳۸۳۹۰
اقتصادنیوز: گاردین گزارش داد: رژیم صهیونیستی اقدامات امنیتی متعددی برای مقابله با حمله احتمالی موشکی یا پهپادی از سوی ایران ترتیب داده است.
ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی فرماندهی پدافند هوایی خود را برای مقابله با حمله موشکی یا پهپادی احتمالی از سوی ایران افزایش داده و ارتش اشغالگر نیز در حال بررسی بازگشایی پناهگاه‌های تل‌آویو است.

به گزارش گاردین، ارتش رژیم صهیونیستی مشغول ایجاد پارازیت و مختل کردن جی‌پی اس است که به عنوان اقدامی برای دفع موشک‌های هدایت شونده در نظر گرفته می‌شود. 

گفته شده پارازیت‌ها به مناطق کلیدی در سرزمین‌های اشغالی از جمله تل‌آویو و بیت‌المقدس گسترش یافته که نگرانی‌هایی را در مورد پیامد‌های بالقوه بر ایمنی هوانوردی ایجاد کرده است.

صبح امروز نیز گزارش داده شد که مرخصی برای تمامی واحد‌های رزمی ارتش رژیم صهیونیستی متوقف شده است. 

خبر مرتبط
هراس اسرائیل از ایران/ دستور تخلیه سفارتخانه های رژیم صهیونیستی صادر شد

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی دستور تخلیه سفارتخانه‌های خود را با نگرانی از واکنش تهران به جنایت تل آویو در حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه صادر کرد.

افزایش هراس صهیونیست‌ها در حالی رخ می‌دهد که عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش مدعی شد تهران ممکن است آخرین جمعه ماه رمضان (فردا) دست به اقدام متقابل بزند.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در تجاوزی جنایتکارانه و خلاف قوانین بین المللی به کنسولگری کشورمان در دمشق حمله کرد که به دنبال آن هفت نفر از جمله دو مقام نظامی بلندپایه به شهادت رسیدند. 

خبر مرتبط
کمک آمریکا به اسرائیل مشروط می شود؟

اقتصادنیوز: یکی از سناتورهای آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت تداوم جنگ غزه و حمله تل‌آویو به رفح، آمریکا باید کمک به اسراییل را مشروط کند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به این حمله گفت: «این تجاوز را ناقض همه موازین دیپلماتیک و معاهدات بین‌المللی می‌دانیم. بنیامین نتانیاهو به دلیل ناکامی‌های پی در پی در غزه و ناکامی در دستیابی به اهدافش، تعادل روانی خود را کاملا از دست داده است». 

حسین اکبری، سفیر ایران در سوریه پیش از این اعلام کرد که پاسخ ایران به حمله اخیر به همان شدت و سختی خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید