سفیر ایران در ازبکستان اعلام کرد :

اسرائیل در یک قدمی فروپاشی

کدخبر: ۶۳۸۴۴۳
اقتصادنیوز : محمدعلی اسکندری، سفیرکشورمان در تاشکند در نشست با سردبیران، دبیران، خبرنگاران و تحلیلگران مطرح ازبکستان ضمن تشریح سیاست‌های اصولی کشورمان در قبال تحولات غزه و فلسطین از ابتدای پیروزی انقلاب پرداخت.
  اسرائیل در یک قدمی فروپاشی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، اسکندری گفت: نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، نشانه درایت و بلند نظری امام خمینی(ره) بوده است. امروز به یمن روشنگری‌های انجام شده،  اسرائیل منزوی‌ترین رژیم می‌باشد و تمامی مردم دنیا حتی مردم متحد ترین کشور رژیم یعنی آمریکا، تصدیق کننده نسل کشی، آپارتاید و جنایت علیه  بشریت و مظلوم کشی رژیم صهیونیستی می‌باشند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه اسرائیل

اقتصادنیوز : منابع عبری به زخمی شدن یک نظامی اسرائیل در جدیدترین دور از عملیات‌های حزب الله لبنان در نقاط مرزی اراضی اشغالی، اذعان کردند.

سفیر کشورمان در ازبکستان همچنین اظهار داشت: امروز اسرائیل نه تنها در انزواست، بلکه با توجه به مشکلات داخلی، مشکلات منطقه‌ای و بین‌المللی و شکست در غزه، در آستانه فروپاشی قرار دارد.

اسکندری گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی از هیچ جنایتی در حق مردم مظلوم فلسطین، اعم از بمباران بیمارستان ها، مدارس، مساجد، هتک حرمت به مسجدالاقصی و کشتار زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع دریغ نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هر هفته ۶۰۰۰ بمب بر سر یکی از متراکم ترین نقاط زمین ریخته شد و ۱۲۰ هزار نفر شهید ، مفقود و مجروح شدند.

همچنین در این نشست مطبوعاتی که با حضور حدود ۳۰ خبرنگار برگزار شد، آخرین وضعیت روابط ایران و ازبکستان در بخش‌های مختلف اقتصادی، تجاری، فرهنگی و علمی میان دو کشور دوست و برادر پرداختند.

سفیر کشورمان در این زمینه گفت: دستیابی به هدف تعیین شده توسط روسای جمهور مبنی بر ارتقای حجم تجارت به یک میلیارد دلار، با توجه به ظرفیت های دو کشور ممکن می باشد.

در ادامه این نشست مطبوعاتی، سفیر کشورمان به سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران در خصوص مسایل مختلف پاسخ داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید