۳ پایگاه نظامی اسرائیل زیر آتش حزب الله لبنان + فیلم

کدخبر: ۶۳۸۵۰۲
اقتصادنیوز : حزب الله لبنان سه پایگاه نظامی اسرائیل را با موشک و توپخانه هدف قرار داد.
۳ پایگاه نظامی اسرائیل زیر آتش حزب الله لبنان  + فیلم

 به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «المالکیه» با توپخانه و موشک هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه اسرائیل

اقتصادنیوز : منابع عبری به زخمی شدن یک نظامی اسرائیل در جدیدترین دور از عملیات‌های حزب الله لبنان در نقاط مرزی اراضی اشغالی، اذعان کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگر از هدف قرار دادن یک نفربر در ورودی پایگاه «المطله» با موشک هدایت شونده خبر داد.

در این عملیات سرنشینان نفربر کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، تجهیزات و سامانه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «زرعیت» با سلاح مناسب منهدم کردند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه‌نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید