هشدار بایدن به نتانیاهو جدی شد

کدخبر: ۶۳۸۵۰۳
اقتصادنیوز : یک شبکه خبری از هشدار رئیس جمهور آمریکا خطاب به نخست وزیر اسرائیل خبر داد.
 هشدار بایدن به نتانیاهو جدی شد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، شبکه ان بی سی به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرده است اگر با آتش بس در نوار غزه موافقت نکند روابط میان دو طرف به صورت گسترده‌ای تغییر خواهد کرد.

وی همچنین خطاب به نتانیاهو گفته که ممکن است آمریکا ارائه کمک‌ها به اسرائیل را مشروط به نحوه عملکردش در جنگ غزه بداند!

خبر مرتبط
واکنش رسانه‌های عبری به مکالمه تلفنی پرتنش میان بایدن و نتانیاهو

اقتصادنیوز : رسانه‌های عبری به مکالمه تلفنی پرتنش میان رئیس‌جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل واکنش نشان دادند.

این در حالی است که آمریکا و دولتمردان این کشور بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم در نوار غزه چه در عرصه سیاسی و محافل بین المللی و چه در عرصه تسلیحاتی به شمار می‌روند.

به نظر می‌رسد با افزایش فشار افکار عمومی در جهان و نظرات منفی علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا نیز برای بهبود وجهه خود به فکر توبیخ مقامات این رژیم افتاده است.

روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بایدن و نتانیاهو به صورت تلفنی تلفنی گفت و گو کردند.

خبر مرتبط
حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی اسرائیل را درهم کوبید

اقتصادنیوز : ​حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی اسرائیل در پایگاه «زرعیت» خبر داد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت و گوی بایدن و نتانیاهو را متشنج خواند و گزارش داد که بایدن اقدامات و رفتارهای رژیم صهیونیستی را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان اسرائیل الیوم نیز اعلام کرد که بایدن برای اولین بار از آغاز جنگ در غزه، در گفت و گو با نتانیاهو خواستار آتش‌بس فوری به منظور بهبود اوضاع انسانی در این باریکه شده است. این روزنامه از این درخواست بایدن به عنوان ضربه‌ای قوی به اسرائیل یاد کرده است.

همچنین آریل کهانا تحلیلگر سیاسی اسرائیلی در گفت و گو با اسرائیل الیوم در واکنش به مکالمه تلفنی بایدن و نتانیاهو گفت دو اظهارنظر تند و بی‌سابقه از بایدن، نخست اینکه او برای اولین بار از آغاز جنگ در غزه خواستار آتش‌بس فوری برای بهبود اوضاع انسانی این باریکه شده و دوم اینکه او گفته در سیاست‌های خود در قبال جنگ در غزه تجدید نظر خواهد کرد و به عبارتی می‌توان گفت که حمایت عملی او از اسرائیل به پایان نزدیک شده است.

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید