سرلشکر باقری: عمر اسرائیل رو به اتمام است

کدخبر: ۶۳۸۶۲۷
اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.
سرلشکر باقری: عمر اسرائیل رو به اتمام است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در آیین تشییع شهید زاهدی در اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار داشت: شهید زاهدی انتقلاب پس از 43 سال جان خود را فدای انقلاب کرد.

وی افزود: شهید زاهدی همچون دیگر شهدای اصفهان چون خرازی، حجازی و ... و 24 هزار شهید این استان در میدان جهاد و شهادت حضور داشت. در مراسم شهیدی هستیم که همرزم شهید سلیمانی، عماد مغنیه، شهید همدان و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه مردم ایران روز قدس بی‌نظیری را خلق کردند، گفت: امریکا و دیگر کشورهای استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.

خبر مرتبط
اسرائیل کوتاه آمد/ ورود کامیون‌های حامل کمک‌های مردمی به غزه

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی با ورود مستقیم کامیون‌های حامل کمک اردن به غزه موافقت کرد.

سرلشکر باقری با صهیونیست ها قبله اول مسلمین را غصب کردند و حکومتی غاصب را تاسیس کردند، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود توطئه و طرح استبکار جهانی برای تغییر جهان اسلام با حضور اسرائیل شکل می‌گرفت، اما دوره افول اسرائیل با انقلاب ا‌سلامی آغاز شد.

وی با بیان‌ اینکه امام راحل یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی را مقابله دائمی با این رژیم غاصب قرار داده است، افزود: با تشکیل نیروی قدس سپاه به دستور رهبر معظم انقلاب، روند شکل گیری جبهه مقاومت جان تازه ای گرفت و جریان هایی همچون حزب الله، حماس و ... به میدان آمدند و طی 30 سال گذشته به این قدرت افزوده است.

خبر مرتبط
این موشک‌های ایرانی اسرائیل را به وحشت انداخت

اقتصادنیوز: موشک‌های بالستیک برد بلند ایران یکی از مهم‌ترین گزینه‌های جمهوری‌اسلامی برای واکنش به حمله تروریستی اخیر در دمشق مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد، افزود: در این عملیات با حضور 1000 رزمنده در عملیاتی غافگیرانه به اسرائیل حمله بردند و شکست ترمیم ناپذیر را به دشمن تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سرزمین نیل تا فرات بود، اما در سرزمین اشغالی گرفتار شده است، ادامه داد: آنها در باتلاق نبرد غزه فرو رفته اند و راهی برای خروج از این جنگ ندارند و به کشتار زنان، کودکان، بمباران بیمارستان  و ... روی آورده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید