حزب‌الله لبنان مواضع نظامیان اسرائیل را در هم کوبید

کدخبر: ۶۳۸۶۴۹
اقتصادنیوز: مقاومت لبنا مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.
حزب‌الله لبنان مواضع نظامیان اسرائیل را در هم کوبید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان حمله جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیستی انجام داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت در ساعت ۲ بامداد امروز شنبه ششم مارس ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در رامیا زیر آتش توپخانه قرار دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار النشره به تشریح روند اوضاع در جنوب لبنان پرداخت و گفت که ساکنان منطقه امروز صبح با پرواز گسترده پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ام کا» از خواب بیدار شدند.

این رسانه لبنانی از تبادل آتش توپخانه ای و موشکی میان رزمندگان حزب الله لبنان و نظامیان صهیونیست خبر داد و اینکه نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مراکز نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

النشره همچنین به پروازهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز حاصبیا و مزارع شبعا اشاره کردند.

خبر مرتبط
آخرین تقلاها در میدان جنگ/حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان

اقتصادنیوز: پس از حمله موشکی حزب الله لبنان، منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با بمب فسفری منطقه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

خبر مرتبط
دبیرکل حزب‌الله لبنان: واشنگتن پشت پرده جنایات منطقه است

اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه عده ای هستند که نمی‌خواهند بپذیرند اسرائیل در این منطقه شکست می خورد، گفت: واشنگتن پشت پرده همه جنایت های منطقه است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید