واکنش رسانه های صهیونیستی به ساقط کردن پهپاد جاسوسی هرمس توسط حزب الله

کدخبر: ۶۳۸۹۰۹
اقتصادنیوز: پس از ساقط کردن یک فروند پهپاد جاسوسی از نوع «هرمس» توسط حزب الله لبنان، رسانه‌های صهیونیستی به آن واکنش نشان دهند.
واکنش رسانه های صهیونیستی به ساقط کردن پهپاد جاسوسی هرمس توسط حزب الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد که حزب الله لبنان ویدئوهای ساقط کردن این پهپاد رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است و اگر این ویدئوها دقیق و درست باشد، یک دستاورد برای حزب الله به شمار می‌رود.

حزب‌الله لبنان شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موفق شدند پهپاد جنگی دشمن صهیونیستی را بر فراز لبنان سرنگون کنند.

شبکه خبری المیادین شنبه شب به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرد که این پهپاد از نوع هرمس ۴۵۰ بوده که بر فراز آسمان لبنان سرنگون شده است.

خبر مرتبط
جنجال بزرگ در اسرائیل/ زیرگرفتن تظاهرکنندگان ضدنتانیاهو

اقتصادنیوز: زیر گرفتن جمعیتی از تظاهرکنندگان ضد بنیامین نتانیاهو و خواستارِ آزادی سریع اسیران صهیونیست در نوار غزه، جنجال بزرگی در اراضی اشغالی به راه انداخت.

لازم به ذکر است که این یک پهپاد چند منظوره تاکتیکی سایز متوسط بوده که جهت پروازهای طولانی رژیم صهیونیستی طراحی و توسعه یافته است. عملیات‌های شناسایی، پایش و جاسوسی، از مأموریت‌های اصلی این پهپاد به شمار می‌رود.

خبر مرتبط
اسرائیل دست به اعتراف زد/ اعلام آمار تلفات رژیم صهیونیستی در غزه

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در جریان رویارویی با مقاومت فلسطین در مرکز و جنوب نوار غزه به کشته شدن چهار سرباز و مجروح شدن تعدادی دیگر از جمله ۲ تن که مجروحیت آنها وخیم توصیف شد، اعتراف کرد.

پیش از این نیز رزمندگان لبنانی چندین پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پهپادهای هرمس را ساقط کرده بودند که باعث بهت و حیرت محافل رسانه‌ای این رژیم شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید