ادامه گزافه‌گویی‌های نتانیاهو/ حملات به رفح ادامه خواهد داشت

کدخبر: ۶۳۹۵۵۵
اقتصادنیوز: علی‌رغم درخواست‌های جهانی برای توقف جنایات اسرائیل در نوار غزه، اما نخست‌وزیر این رژیم امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بر ادامه حملات به این باریکه تاکید کرد.
ادامه گزافه‌گویی‌های نتانیاهو/ حملات به رفح ادامه خواهد داشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، « بنیامین نتانیاهو » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اسرائیل حذف تیپ‌های حماس از جمله آنهایی را که در رفح هستند، تکمیل خواهد کرد.

وی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، ادعا کرد که «هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند جلوی این حملات را بگیرد.»

این اظهارات نتانیاهو درحالی بیان شده است که شورای امنیت عصر دوشنبه (ششم فروردین) پس از چند ماه جنگ در غزه، قطعنامه‌ای را برای برقراری آتش‌بس طی ماه مبارک رمضان تصویب کرد اما این قطعنامه توسط رژیم صهیونیستی نادیده گرفته شد.

خبر مرتبط
تاکید بورل بر دستیابی به یک راه‌حل سیاسی پایدار/ نباید اجازه حمله به رفح را بدهیم

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر مساله آتش‌بس گفت که «خروج نیروهای اشغالگر احتمالا نوعی تاکتیک» باشد و نباید اجازه داد که حمله زمینی به رفح صورت بگیرد.

 پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.

خبر مرتبط
اظهارات جدید نتانیاهو درباره تاریخ حمله به رفح

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با تاکید بر اینکه حمله زمینی این رژیم به رفح اجتناب‌ناپذیر است، گفت: تاریخ حمله هم مشخص شده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

خبر مرتبط
مدیر سابق شاباک حمله به رفح فاجعه را فاجعه بار خواند

اقتصادنیوز : مدیر سابق شاباک نسبت به عملیات اسرائیل در شهر رفح هشدار داد و گفت که چنین حمله‌ای فاجعه بار خواهد بود.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید