بایدن به شکست سیاست «بی بی» اعتراف کرد

کدخبر: ۶۳۹۶۶۳
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا گفت با سیاست نتانیاهو درغزه مخالف است و این سیاست در غزه شکست خورده است.
بایدن به شکست سیاست «بی بی» اعتراف کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بایدن با انتقاد شدید از حمله رژیم صهیونیستی به کاروان‌های امدادی در نوار غزه، اظهار کرد: حمله به کاروان کمک‌های امدادی واقعاً غیرقابل توجیه و فضاحت‌بار است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید فوراً آتش‌بس را بپذیرد، تاکید کرد: هیچ بهانه‌ای برای ایجاد مانع از سوی تل‌آویو برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از جمله نیاز‌های پزشکی و غذایی به مردم غزه قابل پذیرش نیست و این کار باید بلافاصله آغاز شود.

بایدن همچنین با اشاره به اینکه با مقام‌های تمام کشور‌های منطقه از عربستان سعودی گرفته تا اردن و مصر در این مورد گفتگو کرده و همه آنها آماده انتقال کمک‌های بشردوستانه از جمله تجهیزات و دارو‌های پزشکی و مواد غذایی به غزه هستند، گفت: انتقال این کمک‌ها به غزه باید هم‌اکنون آغاز شود و تا ۶ یا هشت هفته آینده نیز ادامه یابد.

خبر مرتبط
بغض رهبر انقلاب هنگام یادکردن از شهدای حمله اسرائیل به کنسولگری ایران+ فیلم

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب همزمان با یادآوری به شهادت رسیدن سرداران ایرانی در کنسولگری ایران در دمشق، متاثر شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

خبر مرتبط
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صدای اعتراض 121 کشور را در آورد

اقتصادنیوز: نمایندگان ۱۲۱ کشور عضو جنبش عدم تعهد در نیویورک حمله رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در دمشق را شدیداً محکوم کردند.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید