زیاد النخاله: اشغالگران در شن‌های غزه غرق شده‌اند

کدخبر: ۶۴۰۳۲۴
اقتصادنیوز: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به محقق نشدن اهداف اسرائیل در غزه گفت مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کردند.
زیاد النخاله: اشغالگران در شن‌های غزه غرق شده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های ایران از ملت فلسطین گفت: نبرد طوفان الاقصی نتیجه تلاش های گسترده و طولانی مبارزان مقاومت در میدان است. نیروهای مقاومت در کنار هم ایستادند و از ملت فلسطین حمایت کردند.

خبر مرتبط
هشدار وقوع فاجعه انسانی در غزه/ اکثر بیمارستان‌های غزه تعطیل شد

اقتصادنیوز: مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، امروز (شنبه) با اشاره به تعطیلی بیشتر بیمارستان ها و عدم ارسال هر گونه کمک به شمال این باریکه، بر وقوع فاجعه انسانی واقعی تاکید کرد.

وی در گفت‌وگو با بخش عربی khamenei.ir خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی اعلام کرد که با هدف نابودی مقاومت و بازگرداندن اسرا تجاوز به غزه را آغاز کرده‌ است اما با گذشت ۶ ماه هنوز نتوانسته است این اهداف را محقق کند. مقاومت در غزه حتی در مواضع سیاسی حضور قوی و متمایزی داشته است. ما در این زمینه بخش طولانی را طی کردیم و در آستانه پیروزی نهایی هستیم. بدون شک فلسطینی‌ها پیروزی بزرگ و آشکاری را محقق کردند و باعث شد که اسرائیلی‌ها احساس کنند که به لرزه در آمده‌اند.

النخاله افزود: خیلی‌ها توقع داشتند که غزه تنها چند روز و یا چند هفته در مقابل غرب، آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی مقاومت کند اما اکنون نیروهای اشغالگر در شن‌های غزه غرق شده‌اند و مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به ارتش اسرائیل وارد کردند. درحالی که همه مقاومت و غزه را به نابودی تهدید می کردند اکنون اعتراف می کنند که با طرف فلسطینی مذاکره می کنند. با این مذاکرات ادعاهای غرب و بزرگ بینی آمریکا و اروپا را شکست دادیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید